Od ňader jsem konečkama prstů jel až k jejímu rozkroku. Chvíli jsem ho dráždil a pak do ní vjel dvěma prsty. Jess začala úchvatně vzdychat.
Na tempu jsem začal přidávat. Chvíli jsem tak ještě pokračoval a pak uchopil své přirození do své dlani. Jess se podívala trochu udiveně.
"Můžu?" optal jsem se pro jistotu.
"Ano"
Po dokončení jejího slova jsem do ní opatrně vnikl po doprovázení jejího vzdychu.
Tempo jsem nechal ze začátku pomalejší, aby si zvykla na mou délku uvnitř sebe."Harry přidej."
Zrychlil jsem a jen silně přirážel. Oba jsme si užívali tento moment.
Několikrát jsem rychle ještě přirazil.
"Harry už bu..." než to dořekla, byl jsem i já.
Padl jsem vedle ní a oddychoval. Jess dělala to samé.
Po několika minutách klidného relaxu.
"Kruci" zvedla se rychle Jess.
"Co?" byl jsem zmatený.
"Tys neměl kondom!!" vylétla z postele a začala se oblékat.
"Doprdele, kurva" vstal jsem a oblékl si své oblečení.
"Harry musíme.."
"Dohajzlu teď drž hubu, jak se to doprdele mohlo stát" chodil jsem po pokoji sem tam"
Jess se přesunula na postel a namáčkla se na roh kde začala svírat ve svých dlaní polštář.
"Já, já nevím." klepala se na posteli.
Asi deset minut jsem chodil po pokoji a přemýšlel co bude dál. Nechci haranta, nikdy. Kruci. Musim teď být oporou pro Jess i přes mou paličatost.
Rozešel jsem se k posteli a usedl hned vedle Jess. Vzal jsem jí do svěho objetí a dal pusu do vlasů.
"Zvládneme to" pošeptal jsem jí do ucha a zatrčil za něj neposedný pramínek vlasu.
ČTEŠ
Nebezpečná Hra
FanfictionPo smrti mého otce jsem doufala, že najdu s mou matkou nové místo na nový začátkek. To vše se dařilo dokud do mého života nepřišel on a neukázal mi i tu zlou část života.