Uběhl týden od doby, kdy jsem viděla Harryho s tou nádherou, týden toho co bydlím u Loly a Harryho otce, kteří se o mě krásně starají. Pomáhají mi se dostat z toho všeho. Je to další týden co můj drobeček povyrostl.
Harry asi před 4mi dny zjistil, že se ukrývám u Loly. Celý dny sedí před domem, křičí tam a do všeho mlátí. Teprve včera jsem Kelly zvedla telefon, která má dnes přijít a říct mi něco důležitého.
"Ahoj Jess, konečně tě vidím, ale vypadáš fakt děsně." objala mě Kell hned jak vešla ke mně do pokoje.
"Ahoj, děkuju ti." řekla jsem mírně otráveně , ačkoli jsem jí ráda viděla.
"Jak ti je? A jak je malému?" ptala se.
"Malému je snad dobře, kromě toho, že to všechno musí snášet taky." řekla jsem.
"To chápu." zkřivila ústa Kell.
"Co jsi mi chtěla říct?" zeptala jsem se.
"Jo. Tak se poseď řeknu ti to vše od začátku." řekla a já se posadila s Kelly na postel.
"Takže ten večer kvůli, kterému takhle vypadáš, jak tam byla ta coura, byla to holka se kterou dříve Harry spal. Když ho zahlédla ,že tam je pokukovala na něj celou dobu. A když Harry odešel na záchod šla za ním. Vrhla se na něj, on jí od sebe odtrhával, nadával jí, ale ona mu nechtěla dát pokoj. Furt se na něj lepila. Když tam šel Zayn potom co si utekla,aby zjistil co se stalo uviděl Harryho jak jí drží pod krkem a řve na ní jaká je to kráva co si to dovoluje a tak. Nebylo to tak jak jsi viděla. Harry nám to pak potvrdil, kdyby to Zayn neviděl nevěřila bych tomu ,ale Zayn ho zná a v tomhle mu věří. Jess on tě opravdu miluje a i to malé co nosíš uvnitř sebe." pohladila mě po vlasech.
"Ale, já nevím. Proč mi to neřekl?" plakala jsem.
"Neměl jak zlato" řekla dál.
"Musím si to ještě rozmyslet , jsem z toho unavená." koukla jsem dolu.
"Chápu." pohladila mě po vlasech.
Kelly tu semnou zůstala ještě tak dvě hodiny. Povídali jsme si o ní a Zaynovi, co je nového ve škole. A tak dále.
Byl večer a já se připravovala jít spát.
"Musím s ní mluvit!" slyšela jsem Harryho hlas.
"Harry" teď Loly.
Otevřely se dveře.
"Jess, nebylo to tak jak jsi to viděla, chápeš? Musíš mi věřit."
ČTEŠ
Nebezpečná Hra
FanfictionPo smrti mého otce jsem doufala, že najdu s mou matkou nové místo na nový začátkek. To vše se dařilo dokud do mého života nepřišel on a neukázal mi i tu zlou část života.