Potom co jsem se přesunula z koupelny do pokoje jsem zhlédla ještě pár filmů.
V hlavě mi furt běhalo, jak se takhle Harry může chovat. Ano, poznala jsem ho i horšího a zlepšil se to neřikám,ale nechci aby se takhle choval. Jednou alespoň jednou v životě by se mohl přestat nade všechny stavět. Jednou uznat vinu. Hned se omluvit a ne až schladne. Kéž by to udělal.
Vzala jsem telefon a rozhodla se, že napíšu Kelly.
"Ahoj Kell, nechceš si vyrazit?" klikla jsem na odeslat zprávu a vyčkávala na odpověď.
"Ano zlato. V kolik a kde?" mobil během minuty zavibroval s odpovědí od Kelly.
"Za půl hodiny u soch v parčíku, za tvým barákem." odeslat zprávu.
Mobil se opět rozezněl.
"Ok" jak jednoduché. Zamkla jsem telefon a šla ke skříni, abych se mohla obléct.
Z okna vypadá, že je venku docela hezky a tak jsem zvolila černé kraťasy se světle růžovým tílkem a doplnila to černými balerýnkami s černou kabelkou. Vlasy jsem nechala tak, jak byly a mířila dolu.
Když jsem seběhla schody zahlédla jsem Sell v kuchyni.
"Selly? Jdu ven s Kell, kdyby se ptal Harry" usmála jsem se.
"Jistě drahouško, máš u sebe nějaké peníze?" optala se.
"Ne nemám, ale nepotřebuju je" rozšířila jsem ještě víc svůj úsměv.
"Ale prosimtě" přiběhla ke mně a do kapsy mi vložila pár papírovek.
"Děkuji, ale opravdu jsi nemusela " vděčně jsem se usmála.
"Už nechci nic slyšet, a upaluj" pohladila mě po rameni a ukázala na dveře.
"Dobře, tak pa" dala jsem jí pusu na tvář a vyběhla ze dveří.
***
"Ahoj Jess" přiběhla ke mně Kelly."Ahoj" obejmula jsem jí.
"Tak kam půjdem?" zeptala jsem se.
"No došla bych třeba pro ledovou tříšť a pak někam pofelit na lavičku" řekla.
"To zní super." usmála jsem se.
"Ano, a mám na tebe pár otázek" trochu jsem se zarazila.
"Ohledně čeho?" udiveně jsem jí pozorovala.
"To nech na potom." usmála se a chytla mě kolem ramen.
**
"Já si vezmu malinovou" řekla jsem prodavačce, která mi během pár minut podala kelímek s tříští."Ja bych prosila to samé." řekla Kell.
Obě jsme měly kelímky a hledaly místo na sezení.
"Co támhle" Kelly ukázala na lavičku, která byla snad jediná ve stínu.
"Pecka" řekla jsem vítězně.
Došly jsme k lavičce na kterou jsme usedly.
"Proč jsi nebyla ve škole dnes?" usmála se a začala něco tahat z kabelky.
"No máma chtěla s něčim pomoct" ničí mě,že jí musim lhát.
"Ty kouříš?" zeptala jsem se Kelly, když vytáhla krabičku cigaret se zapalovačem.
"Jen občas, dáš si?" nabídla mi.
"No tak jednu si dám" vytáhla jsem si cigaretu a přiložila ji k ústům.
Kelly připálila mně a hned na to i sobě."Tak o čem si chtěla mluvit?" zeptala jsem se.
"No víš, nevím co je na tom pravdy, ale Sam, jedna holka ze třeťáku tě viděla jet s Harrym až k němu domu" pozorovala hořící cigaretu.
Po této větě jsem se začala dávit jelikož jsem ještě k tomu špatně vdechla kouř z cigarety.
ČTEŠ
Nebezpečná Hra
FanfictionPo smrti mého otce jsem doufala, že najdu s mou matkou nové místo na nový začátkek. To vše se dařilo dokud do mého života nepřišel on a neukázal mi i tu zlou část života.