"Jaaa... Jak se to stalo?" snažil jsem se ze sebe dostat,alespoň tohle. Je mi do breku, hrozně.
Tak moc se o ní bojím.
"Nevím, napsala mi jen sms." řekl Niall.
Byla 1dna ráno a furt nic. Plný strachu, naděje, prostě všeho.
"Dopíči, nemůže nám to prostě dojít říci." začal jsem se rozčilovat. Moje nervy byly nulové.
Další hodinu jsme seděli a čekali. Niall už únavou vytuhnul. Já jen tak tak držím oči otevřené.
"Pan Styles?" optal se mě cizí primář.
"Ano" křikl jsem.
"Vaše přítelkyně je teď po dá se říci operaci. Je teď na lůžku v umělém spánku." dořekl a já to vše vstřebával.
"A co se stalo? Co dítě?" tahle otázka byla důležitá.
"Dítě je naštěstí v pořádku." řekl a já si oddychl.
"A co to krvácení?" ptal jsem se dále.
"Bylo to z nervů. Bylo toho na ni moc. Bude potřebovat být hodně v klidu." poslouchal jsem.
"Dobrá, o to se postarám." potřásl jsem si s ním rukou.
"Mohu jít za ní?" optal jsem se.
"No raději ne. Musí teď odpočívat, tak až se probere dám Vám vědět." řekl primář.
"Dobrá." pověděl jsem ačkoli jsem jí opravdu potřeboval vidět.
Odebral jsem se do svého pokoje a přemýšlel jen nad ní.
O týden později
Konečně jsem doma a mám tu i Jess.
Miminko roste a je v pořádku a já jsem za to nesmírně rád.Byl večer a Jess měla přijet se Sell z nákupů.
Připravil jsem horkou vanu s kvítím a svíčkami. Na okraj vany jsem dal skleničky vína s jahodou.Nejsem romantik, ale něco jsem konečně vymyslet musel. Chci jí dělat už jen radost.
"Lásko jsem doma." uslyšel jsem její hlásek.
"Dobře." křikl jsem nazpět.
Šel jsem dolu, kde jsme se navečeřeli a pak jsem Jess zavedl nahoru.
"Zlato proč musím mít ten šátek?" zeptala se, když jsem jí vedl za ruku.
"Překvapení." zasmál jsem se.
Dovedl jsem jí do koupelny a šátek jí nechal stále na očích.
"Harry, můžu si ho už sundat?" znovu se ptala.
"Ne, a nebuď nedočkavá. Teď se ani nehni." řekl jsem.
Svlékl jsem jí svetřík a sledoval co bude dělat. Jen se otřásla a nic nedělala.
Pokračoval jsem dále.
Zvedl jsem jí ruce.
"Nech je nahoře." pošeptal jsem.
Sundal jsem jí triko a prohlídl si její vypuklé bříško.
Ruce jsem jí dal podél těla. Rozepl jí skiny a svlèkl je také. Pak přišlo na řadu spodní prádlo. Pod mými gesty se celá klepala a husí kůže jí pokrývala celé tělo.
Rychle jsem se svlékl a pomalu jí rozvázal šátek.
"Harry to je nádhera." řekl a políbila mě.
ČTEŠ
Nebezpečná Hra
FanfictionPo smrti mého otce jsem doufala, že najdu s mou matkou nové místo na nový začátkek. To vše se dařilo dokud do mého života nepřišel on a neukázal mi i tu zlou část života.