49.

6K 278 7
                                    

"Crrr" tón budíku se rozezněl po celém pokoji.

"Panebože" řekla jsem si pro sebe a začala rozlepovat svoje oči. Upřímně se mi nechce vůbec vstávat, ale hold se nedá nic dělat.

Vstala jsem a šla rovnou do koupelny. Vykonala jsem hygienické činnosti a zapla si žehličku na vlasy. Během čekání na rozehřátí žehličky jsem se začala líčit. Jemně jsem se namalovala a uchopila jí do rukou. Pramínek po pramínku jsem brala do rukou a přejela po nich rozpálenou žehličkou.
Až teď jsem byla sama ze sebou spokojená.
Otevřela jsem skříň a vyndala z ní černé skiny s dírami na kolenou a dodala k tomu bílé volné triko, které jsem zastrkala do skinů.

Supr. Popadla jsem černou batoh a hodila ho přes rameno. Seběhla jsem schody a vešla rovnou do kuchyně.

"Ahoj" pozdravila jsem Harryho, který právě snídal. Rozešla jsem se rovnou k němu.

"Ahoj, jak ses vyspala?" optal se hned s úsměvem.

"Ale jo skvěle,ale to vstávání mě jednou zabije." zkroutila jsem svá ústa, které Harry hned svým pohledem propaloval.

"To je dobře." oblízl si své rty a kousl si do rohlíku.

Přisunula jsem si talíř se snídani k sobě a začala se cpát.

***
"Tak pojď pojedem už do školy"
Křičel Harry z chodby.

"No jo" obula jsem si černé conversky, popadla batoh a vyběhla za Harrym.

Zavřela jsem za sebou vchodové dveře a koukla se před sebe. Harry seděl v naleštěném černém autě.

Páni. Řekla jsem si spíše pro sebe.
Došla jsem k autu a uslyšela jak cvakl kufr. Přešla jsem k němu a uložila do něj svůj batoh.
Zabouchla jsem ho a šla se usadit ke spolujezdci

"No konečně." nastartoval Harry auto a protočil očima .

"Hale zas tak dlouho jsi nečekal." prskla jsem po něm.

"Né vůbec, jen tak jsem zestárnul o 50sát let." zamračil se.

"Hale nebuď protivnej" připoutala jsem se ,jelikož jsem nezaregistrovala, že jsme vyjeli.

"Nejsem protivnej, jen nemám náladu na někoho čekat půl dne" sešlápl plyn a my jeli rychleji.

Na jeho poslední větu jsem už neměla náladu odpovídat.
A pak jsem si uvědomila.

Nebezpečná HraKde žijí příběhy. Začni objevovat