Q&A

182 12 25
                                    

Hey iedereen,
Ik heb ontzettend veel vragen binnengekregen. Zowel in de reacties als privé. Hieronder zijn ze te vinden met de antwoorden erbij.

Vraag 1:
Hoeveel lijk jij op Allison?

Redelijk veel. Ik vind lila ook een mooie kleur en familie en vrienden zijn ook heel belangrijk voor me. Het grootste verschil is dat ik waarschijnlijk na 1 week al dood ben.

Vraag 2:
Waarom heet het verhaal Storm als er maar één storm in voorkomt?

De zombieapocalypse verwoest haar leven net zoals storm land verwoest. En door de storm is de bacterie uitgebroken.

Vraag 3:
Wie is jouw top 5 van favoriete personages uit the walking dead serie?

1. Carl
2. Daryl
3. Maggie
4. Beth
5. Hershell/Rick

Vraag 4:
Hoe ben je op het idee gekomen om na de storm de zombieapocalypse te doen?

Ehm.. Lastig. Het kwam opeens in me op. Van Storm wilde ik eerst een realistisch verhaal maken, maar bij hoofdstuk 6 begon ik het saai te vinden. Toen kwam die zombieapocalypse in me op en heb ik dat toegevoegd.

Vraag 5: Wie gaf altijd de leukste reacties?

Iedereen. De reacties die worden achtergelaten zijn zo lief, dat jullie allemaal de leukste reactie hebben achtergelaten.

Vraag 6: Aan Allison, wie haat jij?

Breno! Die viezerik. Hij heeft me betast en als Luke hem niet had vermoord had ik dat gedaan. Toen Anna voor het eerst bij ons kwam had ik een grote hekel aan haar. Grote mond tegen alles en iedereen. Gelukkig is dat nu niet meer zo. Ze is echt heel aardig.

Vraag 7: Hoe is de bacterie uit hun gehaald?

Met een stofzuiger.

Oké, nu een serieus antwoord. Met tegengif dat ze al een keer hadden getest op iemand die terugkwam van Amerika. Maar dat tegengif doet zoveel pijn en brandt zo erg vanbinnen dat ze de overlevenden in slaap laten vallen voor een paar uur, zodat ze geen last hebben van de pijn.

Vraag 8: Wat zijn je favoriete liedjes?

R.I.P. To My Youth - The Neighbourhood
My Demons - Starset
Angel With A Shotgun - The Cab
River - Bishop
en nog zo veel andere.

Vraag 9: Voor Luke, schrok je toen je hoorde dat Allison zwanger was?

Een klein beetje. Ik had het niet verwacht. Allison kwam plots gillend de woonkamer binnen met een zwangerschapstest waar ik niks van af wist. Het was positief. We hebben eerst een tijdje onze mond gehouden. Als Allison misschien een miskraam kreeg was al die vreugde voor niets. Toen ze het al een tijdje was, en de kans op een miskraam klein was, hebben we het verteld tegen Stagger, Anna, Chan en Tyler. Stagger wilde dolgraag helpen met kleine dingen en als ik een middag weg was, kwam hij naar ons huis om Allison te helpen. We zijn blij met de vrienden die ons zo geholpen hebben.

Vraag 10: Voor Allison, hoe vind je Luke en de baby samen?

Luke is veranderd in een vrolijk, klein kind. Hij speelt met blokken, zingt oude kinderliedjes en rent soms achter me aan om tikkertje te spelen. Niet dat ik het een probleem vind. Integendeel, ik ben zo blij. Zijn mond is altijd gevormd in een glimlach. Iets dat ik in Amerika en de tien jaar erna nooit heb gezien. Ronan heeft een nieuwe wereld voor hem geopend. Een kinderlijke wereld, dat wel.

Super bedankt voor de vragen. Again zal over ongeveer twee weken beginnen. Als je het niet gaat lezen, omdat je het prima vind om te weten dat ze veilig zijn en dat ze Ronan hebben, vind ik dat prima. Als je wel gaat lezen, bereid je voor op een hoop nieuwe figuren, het verliezen van mensen en een krijsende baby genaamd Ronan.

Vragen kunnen gewoon nog in de reacties worden gesteld.

Tot een nieuwe verhaal. Byee.

StormWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu