Adam yang baru sahaja pulang dari sekolah terus memasuki biliknya dan merebahkan tubuhnya di atas katil yang bersaiz king.
"Huhh...penatnya..."keluh Adam sambil mendepakan tangannya di atas katil.Matanya dipejamkan.
"Buat apa kat sekolah tu sampai penat macam ni hahh??"satu suara menyapanya.
Terkejut Adam dibuatnya,lalu membangkitkan tubuhnya yang berbaring itu dan memandang ke arah suara tadi.
KLIK!!!
"Dapat pun!.."
Hahaha!!!
"Woi apa kau buat hahh??!"soal Adam sambil mencuba-cuba untuk mendapatkan iPhone 6S milik abangnya,Rafael.
"Takde apa,just amik gambar muka Tengku Adam Mikael yang hodoh ni.."kata Rafael sambil gelek mengekeh.
"Woi,padamlah gambar aku tu!!"jerit Adam sambil mengejar Rafael yang bergegas lari ke biliknya.Belum sempat Adam masuk,pintu bilik Rafael sudah ditutupnya.
"Woi kau bukak pintu ni,bukak lah!!!,padamlah gambar aku tadi..."
"TAK NAKKKK!!!!!"
Hahaha!!!!
×××××××××××××××
Jam menunjukkan pukul 5.00 petang,waktu bekerja telah tamat. Armel meneruskan langkahnya keluar dari M.F. holdings.
Baju kemeja biru dan skirt hitam yang paras-paras lutut menampakkan keseksiannya apatah lagi ditambah dengan memakai high heels berwarna hitam.
Ketika dia melangkahkan kaki menuju ke keretanya,mini cooper berwarna blue sea,dia terlihat seorang lelaki sedang menyandar di keretanya.Lelaki itu memakai spec hitam menyebabkan Armel sukar untuk mengecamnya.
"Excuse me,this is my car.."kata Armel kepada lelaki itu sambil jari telunjuknya menunjukkan ke arah kereta comelnya itu.
"So??"kata lelaki itu.
"So tepilah..aku nak balik rumah!!" Balas Armel dengan nada yang tinggi.
Lelaki itu melirikkan sedikit senyuman."Why you smile??"Tanya Armel.
"Because,i miss you"
"I'm really really miss you Tengku Armel Irdina.."
"What????"kata Armel lagi dengan nada yang terkejut.
Lalu lelaki itu membuka spec nya dan...
"OMG!!!!"
"Rafael!!!"
"Eeiii...geramnya akakk!!!"
Lalu Armel memukul-mukul Rafael hingga bekejar-kejaran mereka disekeliling kereta mini cooper yang comel itu.Ahahaha.."Kenapa tak bagitahu akak,kau nak balik hahhh!!!"Kemudian segmen kejar-mengejar mereka terhenti.
"Perlu ke??"jawab Rafael sambil tersengih-sengih memandang Kak Armel yang sudah bercekak pinggang itu.
"Isshh,dia ni main-main pulak erk!!" kata Armel sambil memukul Rafael dengan handbag nya.
"Hahaha..aduh,sakit ah kak!"adu Rafael.
"Hmm,padan muka.Tulah nak kena kan orang lagi.."Armel menyilangkan kedua-dua tangannya.
Alaaa...akak ni pun satu,tak kanlah tak cam saya kot!"balas Rafael sambil mencebikkan bibirnya.
"Sebab muka kau tu handsome sangat!!..macam manalah akak nak cam kau!.."tangannya mencubit pipi Rafael yang putih gebu itu.
"Apa dia Kak??,handsome??"Tanya Rafael sambil tersengih-sengih.Hm dah start dah dia..perasan handsome.
"Eh takde lah,buruk gila muka kau sampai akak ingat pun nak lari tadi!" Jawab Armel sambil ketawa terkekeh-kekeh.
Poyo gila adik aku ni!!!menyampah aku.
Perangai tak pernah berubah dari dulu,nakal!!
"Dia pun sama,buruk 2 kali ganda daripada kita,hahaha!!"balas Rafael pula.
"Apa kau cakap??!!"
Lalu mereka berkejar-kejaran sekali lagi dan Armel menggunakan handbag nya sebagai senjata untuk memukul Rafael.
Hahahaha!!!
*eeeiiii...nakalnya Rafael ni. Semua orang kau nak kacau.anyway,hope korang enjoy dengan bab ni okey!!
#Rafaelnakal
#Rafaelpoyo
#..............
Lagi2
YOU ARE READING
RAINA RAFAEL❤✔
Romance[ COMPLETED ] Tengku Adrian Rafael Raina Safiyya Zayn Ashraff Shella Eryana Cerita ni bermula sejak aku form 4 lagi. Dan sejak dari tu lah kisah hidup aku dan dia bermula. Sebagai apa? Musuh Kawan And then, Cinta No no no tak akan aku nak jatuh cint...