BAB 26

4.4K 139 1
                                    

Aku meneruskan langkahku menuju ke kereta Audi ku yang berwarna merah itu di tempat parkir kereta.

Yang sebenarnya aku baru je habis shopping baju.Entah kenapa tetiba je hari ni nak pergi shopping,biasanya perempuan je yang suka ber shopping ni haha.

Tapi tak lah banyak sangat aku beli, just 2 beg je.

KEDEBUKK!!!

Tanpa sengaja aku terlanggar seorang wanita hingga dia jatuh terduduk  haha!! Sorry tak sengaja.wanita itu hanya berkaca mata hitam dan bila aku tengok dari segi pemakaiannya, aduh sakit betul mata aku tengok.. seksi gila.

"So..sorry Cik..".kataku kepada wanita itu yang masih jatuh terduduk lalu membangkitkan tubuhnya dan menyapu-nyapu punggungnya.

Pada masa yang sama,aku sempat menjeling pada kakinya yang terdedah itu.Aip!Aip! jaga sikit mata tu nya.

Belum sempat dia mengalihkan pandangannya ke arah ku,aku sudah cepat-cepat menjelingkan pandangan ku ke tempat lain haha.Lalu wanita itu berkata..

"Eh you ni tak nampak ke hah?!, sukahati nak langgar-langgar I?!".kata wanita itu kepadaku dengan riak wajah yang bengang sekali.

"Kan saya dah minta maaf,kenapa nak marah-marah pulak..lagipun salah awak jugak berjalan tak tengok depan".

"Wait.."

Kata wanita itu lalu membuka spec matanya dan memandangku tajam.

"Rafael?.."

Aku juga turut memandangnya tajam sambil mengerutkan dahi ku.

"Shella?.."

3 tahun lepas.

"Rafael!Rafael!!...dengar dulu apa yang I nak cakap!!.."

Kata Shella sambil menarik-narik tangan ku.

"Eh lepaslah!..tak malu ke orang tengok hah!,and aku tak nak dengar lagi dah penjelasan dari kau,aku dah nampak dah semuanya shella!.. aku dah nampak!"

Tengking ku kepada Shella.

"No!no Rafael,no..I dengan dia takde apa-apa hubungan pun, kitorang just kawan je..."

"Kawannya,kawan..kau ingat aku buta,aku nampak bukan main mesra lagi kau dengan lelaki tu  sampai berpegang-pegangan bagai!.."

"Please sayang..please..I'm so sorry sayang..please maafkan I..."

RAINA RAFAEL❤✔Where stories live. Discover now