"Em..boleh tahan jugak Eyka masak nasi goreng...haha.."kataku sambil tergelak-gelak.lalu tawa ku terhenti apabila aku teringatkan pasal Zayn tadi.
"Surprise??"
"Em..tapi nak buat surprise apa erk untuk dia?"
Fikirku sambil berjalan menuju ke bilikku.Lalu aku membuka pintu bilikku dan masuk ke dalam.
"Hah!,aku tahu aku nak buat apa!.. hehe..yang penting,tak sabarnya nak tunggu esok!arhh!.."kataku sambil tersengih-sengih keseorangan.
Lalu aku terus mencapai tuala ku dan membuka almari untuk memilih pakaian ku.of course lah aku belum mandi lagi!haha.
Aku pun tercari-cari,terpilih-pilih baju untuk di pakai.sekejap yang tu, sekejap yang ni arrhh!!,nak pilih baju pun pening ke hah!..pergi butik jer pun!!.
"Em..mana satu aku nak pakai erk?.. Yang ni?,tak nak lah..."
"Kalau yang ni?..Diva sangat.."
"Warna oren ni?..alahai terang sangat ni.."
Agak-agak dalam 20 minit memilih pakaian,akhirnya dapat juga pilihan baju ku he he.lama tak aku pilih baju?,alaa..normal lah tu perempuan, kalau nak keluar rumah mestilah nak pakai lawa-lawa,cantik-cantik kan kan??,tipulah kalau korang kata tak.
Semasa aku ingin mengambil baju tersebut keluar dari almari..
Dusshh!
Satu beg plastik berwarna merah terjatuh ke lantai dari dalam almari.
Dengan perasaan pelik,aku pun membongkokkan tubuhku dan perlahan-lahan mengambilnya.
Lalu aku terus menegakkan semula tubuhku dan melihat ke dalam beg plastik merah tersebut.Terbutang mata ku apabila melihat isi di dalamnya dan aku baru teringat sesuatu.
"Adoi,ni kan dia punya...asal lah aku boleh lupa nak pulangkan balik!.."
"Eei..bengong betul lah aku ni!!.. Bengong!,bengong!,bengong!!" kataku sambil menampar-nampar pipiku.
"Urrhh!,malasnya nak jumpa dia tu.. Poyo poyo poyo!!"rungutku lalu bergegas lari mencapai phone ku yang berada di atas katil.
"Nak call ke tak?,nak call ke tak?!"
"Ahh!,call je lah!..eh jap jap..nanti kalau aku call,dia ingat aku suka dia!"
"Eei..masalah betul lah kau ni!"rungut ku sambil memandang geram beg plastik merah tersebut dan menggenggamnya kuat.
Tanpa memikirkan apa-apa lagi,aku terus mendail nombor phone nya.
Tut Tut Tut!
×××××××××××
Sementara aku menunggu pintu lif terbuka,aku sempat membuka instagram ku,nak tengok dah berapa K dah followers aku haha!.
Lalu aku melihat ada beberapa orang follow ku,and kebanyakannya perempuan you know!..untunglah muka handsome ramai peminat haha!,ceh puji diri sendiri konon.ada yang comment and like beberapa gambar yang aku post semalam.
YOU ARE READING
RAINA RAFAEL❤✔
Romance[ COMPLETED ] Tengku Adrian Rafael Raina Safiyya Zayn Ashraff Shella Eryana Cerita ni bermula sejak aku form 4 lagi. Dan sejak dari tu lah kisah hidup aku dan dia bermula. Sebagai apa? Musuh Kawan And then, Cinta No no no tak akan aku nak jatuh cint...