"Argghhhhh!!!!"
"Hisshhh...geramnya akuu!!!"
Jeritku sambil menarik-narik rambutku lalu menghempaskan tubuhku ke atas katil.
Kemudian ku melihat beg plastik merah yang berada disebelahku dengan perasaan bengang gila.
"Hisshhh..apasall...lah boleh tertukar pulak ni...!!!"
"Aduh..malunya aku kalau dia tengok nanti!!!"
"Urghh...Makk!!,tolong Raina Mak!"
"Urgh..urgh..urghh.."
Ringik ku sambil memukul-mukul katil ku itu.
"Tak boleh jadi ni,aku mesti dapatkan balik beg aku tu!"
"Tapi macam mana??,aku manalah kenal dia..nak call??,aku mana lah ada no.phone mamat tu!!"
"Aduh Raina Raina..tulah,bukannya nak tengok sebelum ambik.kan kau jugak yang susah!!"
"Hahh padan muka kau!!".
"Eeii,tapi janganlah mamat tu pikir yang bukan-bukan pulak!!".
"Arghhhh!!!tidakkk!!!".
"Woi,kau ni apahal hahh??memekak jer malam-malam".kata Eyka sambil menolak pintu bilikku.
"Eeiii...kau ni sibuk lah.Aku ni tengah stress sangat kau tahu tak!!"balasku pula sambil menggosok-gosok kepalaku.
"Hishh kau ni,dah dah lah tu..nanti kalau kau terserempak dengan mamat tu,kau bagi jelah kat dia..kan senang.Takdelah kau nak serabut-serabutkan lagi otak kau tu.."
"Hee..kau cakap senang je kan?, manalah aku nak cari mamat tu.. Lagipun aku malulah"
"Lah..asal lak kau nak malu ni??"
"Hoi makcik!!..kau ni ada otak ke tak hahh?!,ke otak kau,kau letak kat lutut?!,hi geramlah aku dengan kau ni!!,takkan kau tak boleh nak pikir kot?,yang dia amik tu dah lah bra.. lain lah kalau dia amik baju ke,tudung ke...taklah aku kesah sangat!!..ni masalahnya dia ambik bra,kau tahu tak bra!!"Bebel ku kepada Eyka bagai nak gila aku dibuatnya.
"Okay kayy..aku faham.Tapi kau tak payah lah nak emo sangat...kang runtuh jugak rumah ni"kata Eyka sambil tersengih-sengih.
"Eeii...main-main ye kau!!"kataku pula lalu membaling beberapa teddy bear yang berada di katil ku ke arah Eyka yang tercegat di pintu bilikku.
Lalu Eyka berlari keluar sambil tergelak-gelak."Hahaha!!"
"Ishh,ada kawan pun macam apa entah,bukannya nak tolong,tolong sakitkan hati adalah!".kataku pada diri sendiri.
"Apa kau cakap?".kata Eyka yang datang kembali di depan pintu bilikku sambil tersengih-sengih.
"Takde apa...dah aku nak tidur" balasku dengan selamba sambil menyelimut tubuhku.
"Hm,oklah good night and sweet dream princess!!".kata Eyka sambil mencubit pipi ku dan berlalu pergi.
"Banyaklah kau punya princess!!"Aku terus membaling teddy bear lagi ke arah Eyka yang sedang berlari sambil tergelak-gelak.
××××××××××××××××
"HAACHUMM!!"
"Isshh siapa pulak yang mengumpat pasal aku ni?!.."kata Rafael yang baru sahaja keluar daripada bilik air di biliknya dengan hanya memakai tualanya sahaja.
Dengan rambutnya yang basah itu ditolak ke belakang, ditambah lagi dengan tubuhnya yang sasa itu, menampak kan lagi keseksiannya apabila dia melangkah menuju ke closet.
Semasa dia menyarungkan baju T-shirt nya yang berwarna hitam itu, dia terpandang beg plastik merah yang berada di atas katilnya yang bersaiz king itu.
"Hm.."kata Rafael sambil melirikkan sedikit senyuman.
"Berjumpa lagi lah kita lepas ni..miss selamba..".kata Rafael lalu mengambil beg plastik merah tersebut dan meletakkannya ke tempat closet tadi.
Dengan senyuman di bibirnya,dia terus melompat ke atas katil dan memeluk bantal peluknya itu.
YOU ARE READING
RAINA RAFAEL❤✔
Romance[ COMPLETED ] Tengku Adrian Rafael Raina Safiyya Zayn Ashraff Shella Eryana Cerita ni bermula sejak aku form 4 lagi. Dan sejak dari tu lah kisah hidup aku dan dia bermula. Sebagai apa? Musuh Kawan And then, Cinta No no no tak akan aku nak jatuh cint...