Self-ship ~ 6

2.2K 88 41
                                    


~ ~ ~

Postać: Junko Enoshima

Relacja: Przyjaciółki

Pochodzenie: Danganronpa

~ ~ ~



Jesteś dla niej niczym druga siostra, dlatego przy każdej nadarzającej się okazji próbuje Cię zabić, aby zaznać uczucia słodkiej rozpaczy.

~*~

Szantaż emocjonalny, zniewolenie, ból i upokorzenie to najlepsze terminy określające Waszą przyjaźń.

~*~

Kiedy myślisz, że sprawy mogły potoczyć się gorzej, ona sprawia, że tak się właśnie dzieje.

~*~

Uważa Twoje przyjazne nastawienie do ludzi za zwykłą maskaradę. W rzeczywistości jest przekonana, że jesteś tak samo zepsuta jak ona.

~*~

Z chęcią słucha Twoich opowieści o podróżach do innych krajów, wyobrażając sobie sianie rozpaczy na szerszą skalę.

~*~

Pomimo niezadowolenia sposobem, w jaki postępuje, wciąż pozostajesz wobec niej niesłychanie lojalna, co nieskrywanie ją bawi.

~*~

Twoja otwartość na różne propozycje byłaby zapewne dobrą cechą, gdyby nie wykorzystywała tego do szerzenia bólu i rozpaczy.

~*~

Torturowanie Cię za pomocą słodyczy to jedno z jej ulubionych zajęć. Czasami każe Ci wybierać pomiędzy zrobieniem czegoś dla niej a jakimiś smakołykami.

~*~

Poprawiasz jej humor swoją niezdarnością, z której kpi przy każdej możliwej okazji.

~*~

Po kryjomu planuje Twoją egzekucję z użyciem rzeczy wywołujących w Tobie uczucie przemożnego strachu.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz