Self-ship ~ 80

703 32 5
                                    


~ ~ ~

Postać: Ren Amamiya

Relacja: Przyjaciele

Pochodzenie: Persona 5

~ ~ ~



Często się z Tobą droczy, zwłaszcza gdy przymkniesz oko na coś, co przeważnie Ci przeszkadzało. A gdy zaczniesz mieć z tego powodu zły humor, stając się nad wyraz sarkastyczną, będzie Cię podpuszczał i drażnił, dopóki nie parskniesz śmiechem w reakcji na jego słowa.

~*~

Nieustannie zaskakuje Cię swą skłonnością do podejmowania drastycznych decyzji. Nieraz próbowałaś przeanalizować jego sposób myślenia w danej sytuacji, by zrozumieć, dlaczego powziął takie, a nie inne środki, lecz nie udało Ci się nigdy dojść do satysfakcjonujących wniosków.

~*~

Martwią go sytuacje, w których jesteś narażona na zetknięcie się ze swoimi lękami. W ramach możliwości stara Ci się pomóc ich unikać.

~*~

Za każdym razem, gdy jest świadkiem Twoich nieudolnych prób pocieszenia, naprawdę wiele wysiłku kosztuje go zachowanie kamiennej twarzy. Wysłuchuje Cię jednak do końca, po czym zapewnia, że na swój sposób poprawiłaś mu humor.

~*~

Jest jedną z nielicznych osób, których opinią się przejmujesz. Podziwiasz jego asertywność i zdecydowanie uważasz ją za cechę szczególnie pożądaną, gdyż bez niej nie byłabyś pewna, czy zaufałabyś mu w takim samym stopniu jak obecnie.

~*~

Doskonale rozumie Twoją zawziętość odnośnie realizacji swych pomysłów i nigdy nie próbował Cię od nich odciągnąć. Wręcz przeciwnie, robił wszystko, żeby ułatwić Ci ich wykonanie.

~*~

Nieustannie zadziwiają go Twoje pechowe wypadki w trakcie jakiegokolwiek wysiłku fizycznego.

~*~

Nie miałabyś do niego pretensji, gdyby spóźnił się na spotkanie z Tobą, zwłaszcza będąc świadomą brzemienia, z jakim musi sobie radzić. Mimo to zawsze stawia się w umówionym miejscu na czas.

~*~

Stara się być przy Tobie zawsze, gdy tego potrzebujesz.

~*~

Zdajesz sobie sprawę z zajęcia, jakim się trudni i wiesz, że posiada odpowiednie ku temu zdolności. Niemniej obawiasz się o niego za każdym razem tak samo, kiedy usłyszysz o kolejnej planowanej akcji.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz