Self-ship ~ 65

924 55 6
                                    


~ ~ ~

Postać: Takeru Totsuka

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Kamigami no Asobi

~ ~ ~



Na początku Waszej znajomości irytowała go Twoja otwartość, zwłaszcza do niego i jego brata, ale z czasem zaczął to uważać za Twój ogromny atut.

~*~

Podoba mu się Twoje realistyczne podejście do życia, choć w momentach sprzeczki zarzuca Ci brak optymizmu, którego chciałby widywać u Ciebie więcej.

~*~

Nabawiłabyś się mnóstwa siniaków przez swoją niezdarność, gdyby nie jego błyskawiczny refleks.

~*~

Często zabiera Cię na dalekie spacery, żebyście mogli w odosobnieniu razem potrenować.

~*~

W tajemnicy czyta stworzone przez Ciebie opowiadania, gdy tylko jesteś poza zasięgiem wzroku.

~*~

Niejednokrotnie skończył z najróżniejszymi bazgrołami na twarzy, kiedy wolał oddać się drzemce zamiast spędzić z Tobą czas.

~*~

Stara się przypominać Ci o najważniejszych data i wydarzeniach, o ile sam o nich nie zapomni.

~*~

Praktycznie się nie kłócicie, chociaż zdarzają się wyjątki, podczas których Wasza sprzeczka jest porównywalna do wojny bogów.

~*~

Nierzadko musisz go upominać, żeby pamiętał o dobrych manierach, zwłaszcza w styczności z Twoimi rodzicami.

~*~

Przysiągł Cię na wieki chronić oraz kochać, po tym jak zdobył się na wyznanie Ci miłości.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



~ ~ ~

Postać: Byakuya Togami

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Danganronpa: Trigger Happy Havoc

~ ~ ~



Wspólny pogląd na świat pomógł Wam znaleźć wspólny język i zyskać wzajemny szacunek.

~*~

Gdyby nie Twoja otwartość, nigdy nie odezwałabyś się do niego, a wtedy na pewno nie wyjeżdżałabyś co weekend do innego kraju.

~*~

Nikt lepiej od niego nie tłamsi Twojego skoku energii, więc gdy kogoś irytują Twe krzyki albo bieganie po domu, zawsze zwracają się do niego po pomoc. W ten sposób Twój ukochany został bohaterem Twojej rodziny i znajomych.

~*~

Co wieczór pokazujesz mu swoje teksty, które w najbliższym czasie stworzyłaś, aby poznać jego opinie na ich temat. Lepszego krytyka nie mogłabyś sobie wymarzyć.

~*~

Jest mistrzem w ignorowaniu i lekceważeniu innych, więc naprawdę długo musisz go dźgać palcem w ramię, żeby się Tobą zainteresował.

~*~

Nieustannie kpi z Twojego zapominalstwa, każąc Ci ustawiać sobie przypomnienia w telefonie, jednak o nich także zapominasz.

~*~

Za każdym razem, gdy się potkniesz musi Ci przypomnieć, ile razy Ci się to zdarzyło na przestrzeni ostatnich kilkunastu dni.

~*~

Chociaż kochasz go całym sercem, czasami marzysz o jego zniknięciu w innym wymiarze.

~*~

Nierzadko nabija się z Twoich lęków, zmuszając Cię do stawienia im czoła. Początkowo miałaś do niego o to wielki żal, ale kiedy zaczęłaś coraz mniej obawiać się wysokości czy ostrych przedmiotów, doceniłaś jego starania.

~*~

W większości przypadków to Ty wnosisz czułość do Waszego związku, co odbierane jest przez Twojego ukochanego w najróżniejszy sposób.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz