Self-ship ~ 66

972 69 8
                                    


~ ~ ~

Postać: Ranpo Edogawa

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Bungou Stray Dogs

~ ~ ~



Zawsze z dumą Cię przedstawia, by zaraz napomknąć o łączącej Was więzi.

~*~

Czasem odwołuje spotkania z Tobą z naprawdę błahych powodów, ale nigdy Cię nie wystawia, gdy sprawa jest poważna.

~*~

Uwielbia się z Tobą drażnić, a zwłaszcza podpuszczać Cię do zrobienia czegoś głupiego.

~*~

Chociaż dużo czytasz o psychologii, wciąż nie odkryłaś, dlaczego Twój ukochany ma problemy z wykonywaniem podstawowych czynności, gdy nie korzysta z Ultra Dedukcji.

~*~

Mimo że potrafi rozwiązać z pozoru niemożliwe do rozwiązania zagadki, pod wieloma względami jesteś dla niego pełna tajemnic.

~*~

Kiedy coś w Twoim zachowaniu mu nie odpowiada lub po prostu uważa podjętą przez Ciebie decyzję za idiotyzm, mówi Ci to wprost, co odbierasz w różnoraki sposób w zależności od humoru.

~*~

Przeważnie to on pierwszy zagaja rozmowę, ale nie przeszkadza to żadnemu z Was.

~*~

Wbrew pozorom, potraficie się bez problemu dogadać na niemalże każdy temat.

~*~

Gdy Twoja niezdarność doprowadzi do jakieś katastrofy, nie martwi się tym ani trochę, ale nie ma też najmniejszego zamiaru pomóc Ci po tym posprzątać.

~*~

Wymiana komplementów to Wasz codzienny rytuał.

~*~

Swego czasu przedstawił Ci ponad pięćdziesiąt sześć powodów tłumaczących, dlaczego nie powinnaś bać się delfinów. Kilka z nich przetestowałaś w rzeczywistości, niechętnie przyznając mu rację.

~*~

Wasi znajomi często porównują jego miłość do uzależnienia, jako że w większości przypadków nie potrafi się bez Ciebie obejść.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz