Self-ship ~ 94

642 37 6
                                    


~ ~ ~

Postać: Momo Yaoyorozu

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Boku no Hero Academia

~ ~ ~



Poznałyście się jeszcze przed wstąpieniem do liceum UA, jednak Wasza relacja rozwinęła się dopiero, gdy znalazłyście się w jednej klasie.

~*~

Niezależnie od sytuacji potrafi przekonać Cię do każdego planu logicznością swoich argumentów. A przynajmniej taką wersję próbujesz wmówić wszystkim naokoło, żeby na jaw nie wyszła Twoja słabość do niej.

~*~

Uwielbiasz obserwować jej podekscytowanie, ponieważ staje się tak niesłychanie pewna siebie i urocza, że nie potrafisz oderwać od niej oczu. 

~*~

Wspieracie siebie nawzajem całym sercem i wcale się tego nie wstydzicie. Czasem nawet wykorzystujecie posiadane umiejętności do wykonania transparentu motywacyjnego, gdy któraś z Was zalicza ważny test albo bierze udział w decydującym pojedynku.

~*~

Zdajesz sobie sprawę ze szczerości jej intencji, dlatego komentarze wytykające Ci wszelkie błędy i niedociągnięcia przyjmujesz nad wyraz spokojnie.

~*~

Podziwia Cię za wszechstronność i posiadanie własnego zdania na każdy temat. W ten sposób nieświadomie przywracasz jej pewność siebie i motywacje do działania.

~*~

Mnóstwo wolnego czasu spędzacie u niej w domu, jako że często Cię do niego zaprasza. Widząc jej radość na myśl o Twoich odwiedzinach, nie pozostaje Ci nic innego jak się zgodzić.

~*~

Na początku dość nieporadnie wychodziło jej pocieszanie Cię, jednak z czasem została specjalistką poprawiania Ci humoru. Przestałaś już nawet pamiętać, kiedy ostatnio doskwierał Ci zły nastrój.

~*~

Często w chwilach zwątpienia, kiedy jesteście rozdzielone, zastanawiacie się, co druga z Was zrobiłaby w danej sytuacji.

~*~

Wszyscy w klasie (nie licząc Bakugou, którego to nie obchodziło) ucieszyli się na wieść o tym, że jesteście parą. Co prawda Mineta na początku rozpaczał, że dwie tak gorące dziewczyny są razem, ale z czasem przekonał się do pozytywów wynikających z obserwowania Waszego związku.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz