Self-ship ~ 84

612 29 10
                                    


~ ~ ~

Postać: Gundham Tanaka

Relacja: Rodzeństwo

Pochodzenie: Danganronpa 2: Goodbye Despair

~ ~ ~



Jako że jesteś jego siostrą, nie nazywa Cię nędznym śmiertelnikiem ani żałosnym ludzkim bytem. Niemniej Twoja pozycja w podziemnym świecie nie jest tak wysoka jak jego, więc musisz się dostosowywać do wydawanych poleceń.

~*~

Oboje nie przepadacie za tłumami i jesteście mistrzami w unikaniu sytuacji, w których moglibyście być narażeni na zbytni kontakt ze zwykłymi ludźmi.

~*~

Z wielką przyjemnością pomagasz mu zajmować się zwierzętami, nawet tymi niebezpiecznymi i zagrożonymi wyginięciem. O dziwo, lubią Cię w takim samym stopniu jak jego.

~*~

Twierdzi, że posiadasz znakomite zdolności artystyczne i nie przyjmuje Twoich zaprzeczeń do wiadomości. Twoim zadaniem jest tworzenie prac przesiąkniętych mocą i ciemnością, aby upamiętnić czasy, kiedy tak potężne jednostki jak Wy przemierzaliście ziemskie padole.

~*~

W tajemnicy wierzysz w ideę jego związku z Kazuichim. Jesteś zdania, że mogliby być razem bardzo szczęśliwi.

~*~

Z uwagi na Twoje zdolności, posiadasz pełny dostęp do jego strony internetowej poświęconej hodowli zwierząt. Osobiście zajęłaś się wprowadzeniem prywatnego adresu, aby tylko starannie wyselekcjonowane osoby mogły z niej korzystać, a także zadbałaś o odpowiedni wizerunek owej witryny.

~*~

Przez większość czasu jesteście praktycznie nierozłączni, rzadko kiedy interesując się towarzystwem innych ludzi.

~*~

Pomimo stereotypów głoszących chociażby niewinne spieranie się między rodzeństwem, Was żadne kłótnie nie dotykają. Ludzie z Waszego otoczenia zgodnie twierdzą, że w tym musi tkwić jakaś czarna magia.

~*~

Nie obchodzi go sposób, w jaki się prezentujesz. Przykładanie uwagi do ubioru to typowa dla śmiertelników błahostka.

~*~

Jest jedyną osobą, która rozumie złożoność Twojego charakteru. Co prawda nie okazuje tego jawnie, ale czujesz, że w pełni akceptuje Cię taką jaka jesteś.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



~ ~ ~

Postać: Natsumi Kuzuryū

Relacja: Przyjaciółki

Pochodzenie: Danganronpa 2: Goodbye Despair

~ ~ ~



Łączy Was głęboka więź, którą pielęgnujecie od czasów dzieciństwa, kiedy to znalazłyście nić porozumienia przez odosobnione wśród rówieśników.

~*~

Nieustannie wytyka Ci, że powinnaś brać z niej przykład, aby ludzie nie wspominali Cię jako żałosnej i nic nie wartej jednostki.

~*~

Uważa Twój brak pewności siebie, jak i fałszywą jej zdaniem skromność, za przejaw zwykłej nieporadności i głupoty. Nie potrafi się powstrzymać przed pełnym pogardy komentarzem, kiedy widzi, że zachowujesz się w taki sposób. Na jej wredność odpowiadasz wrednością, mimo że zwalczanie ognia ogniem to zły pomysł, zwłaszcza gdy ma się do czynienia z członkiem yakuzy.

~*~

Wbrew pozorom, troszczycie się o sobie nawzajem, aczkolwiek w dość specyficzny i osobliwy sposób.

~*~

Jesteś zdania, że została stworzona do wielkich i ambitnych rzeczy, dlatego nie znosisz patrzeć jak żyje w cieniu brata wierząc, że taka rola została jej przypisana.

~*~

Nie pochwalasz jej zachowania w stosunku do innych uczniów, ale nie potrafisz w porę zaoponować. Czasem kończy się to sporym konfliktem, a wtedy jesteś zmuszona wtrącić się w kłótnie.

~*~

Kiedy nie może znaleźć sobie zajęcia, z braku lepszych pomysłów, zabiera Ci okulary. Jedynym sposobem na ich odzyskanie jest zainteresowanie jej czymś ciekawszym niż nękanie Ciebie.

~*~

W krytyczny sposób patrzy na Twój ubiór, potrafiąc kazać Ci się przebrać w jej rzeczy, jeżeli stwierdzi, że w innym wypadku nie pokaże się z Tobą publicznie.

~*~

Jest jedyną osobą potrafiącą namówić Cię na wyjście z domu. Często zmanipulowana jej słodkimi słowami, zgadzasz się nawet na wspólne zakupy.

~*~

Każdego dnia musi powiedzieć Ci coś niemiłego, lecz gdyby ktoś inny spróbowałby to zrobić, zniszczyłaby tę osobę doszczętnie.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz