~ ~ ~
Postać: Okita Sōji
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Hakuōki
~ ~ ~
Przez jego częste droczenie się i żartowanie, niemalże od razu go polubiłaś i się przed nim otworzyłaś. Zupełnie jakby wiedział, że pod fasadą wiecznie znudzonej życiem dziewczyny tkwiła ukryta figlarna gaduła.
~*~
Na początku miałaś problem z zaakceptowaniem zajęcia, jakim się trudnił, jak i z zakrzywionym poczuciem moralności, lecz z czasem do tego przywykłaś.
~*~
Wbrew pozorom, od kiedy jest z Tobą, nigdy nawet nie obejrzał się za inną kobietą. Jest Ci niezaprzeczalnie wierny, co zdumiewa naprawdę wiele osób.
~*~
Jesteś jedyną osobą — poza nim samym — której całkowicie ufa.
~*~
W jego obecności nie musisz się przejmować żadną stresującą sytuacją. Wiesz doskonale, że w razie potrzeby zawsze Cię wesprze, jednak najczęściej po prostu wystarczy złapanie za rękę, żebyś się uspokoiła.
~*~
Lubi Ci się przyglądać, szczególnie gdy powie bądź zrobi coś nieobliczalnego, by zobaczyć jak na to zareagujesz.
~*~
Bardzo ceni Twoje słowa i niemalże zawsze bierze je sobie do serca. Wyjątkiem jest Twoja niechęć do komplementów, gdyż niezależnie od tego, co powiesz, on wciąż będzie Ci je sprawiał.
~*~
Niezwykłą przyjemność sprawia Ci gotowanie, zwłaszcza mocno przyprawionych potraw, nawet gdy potem masz mnóstwo rzeczy do posprzątania. Nie jest to zbyt wielkim problem, ponieważ Okita zawsze Ci w tym pomaga.
~*~
Niewymownie go bawi Twój odruch padania na ziemię w celu zasłonienia swojej szyi. Za każdym razem reaguje tak samo — dołącza do Ciebie i próbuje nie popłakać się ze śmiechu.
~*~
Wystarczy mu jeden rzut oka, żeby zorientować się, czy dany dzień jest dla Ciebie jednym z tych gorszych. Nie zdradza się ze swoją wiedzą, tylko podchodzi do Ciebie z półuśmieszkiem na twarzy i zamyka Cię w szczelnym uścisku, nie wypuszczając Cię dopóki również się nie uśmiechniesz.
~ ~ ~
Postać: Shū Sakamaki
Relacja: Rodzeństwo (młodsza siostra)
Pochodzenie: Diabolik Lovers
~ ~ ~
Przez większość czasu przyłapujesz go na spaniu, mimo że powinien zajmować się czymś innym, lecz jesteś na tyle wyrozumiała, żeby nie robić mu z tego powodu wyrzutów.
~*~
Kiedy zaczynasz go irytować bądź najzwyczajniej w świecie chce się Ciebie pozbyć, wykorzystuje chwilę Twojej nieuwagi, aby dotknąć Cię w pobliżu szyi. Wtedy teleportuje się w inne miejsce, gdy Ty tymczasem zapoznajesz się bliżej z podłogą.
~*~
Jednym z Twoich sprawdzonych sposobów na ściągnięcie jego uwagi jest przygotowanie dla niego jakiegoś jedzenia. Co prawda kończy się to niemałym bałaganem, ale jeżeli jest coś, czego Shū Cię nauczył, to ignorowania słów Reijiego.
~*~
Pozwala Ci się poobijać razem z nim, a czasem nawet pożyczy Ci jedną ze swoich słuchawek, ale tylko wtedy, gdy ma dobry humor.
~*~
Czasem udaje Ci się go namówić na wspólne oglądanie melodramatów. Ku Twojemu zdziwieniu, to Ty na nich pierwsza zasypiasz i później musisz go męczyć, żeby opowiedział Ci zakończenie filmu.
~*~
Nigdy nie musiałaś się obawiać, że Twój pokój stanie się miejscem odpowiednim dla jego drzemek. Jednak dobrze postąpiłaś ignorując słowa krytyki Reijiego na temat swojego bałaganiarstwa.
~*~
Jesteś jedną z nielicznych osób, które potrafią przejrzeć jego maskę obojętności i dojrzeć prawdziwe uczucia oraz intencje. W większości przypadków nie wychodzi Ci to na dobre.
~*~
Gdy zaczynasz mówić przez sen bądź lunatykować, zaczyna Cię budzić bez jakichkolwiek wyrzutów sumienia. Przeważnie niezbyt delikatnie, zbyt poirytowany tym, że przerwałaś jego odpoczynek.
~*~
Nawet w najmniejszym stopniu nie przejmuje się Twoim problemem w zapamiętywaniu dat. Nie miałby do Ciebie żadnych pretensji, gdyby zdarzyło Ci się pomylić dzień jego urodzin. Jedynie musiałabyś mu to wynagrodzić daniem chwili spokoju.
~*~
Nie podoba Ci się stan jego relacji z resztą braci, dlatego starasz się jak możesz, żeby sytuacja między nimi się poprawiła. Przeważnie nic z tego nie wychodzi, ale w głębi serca Shū docenia Twoje chęci.
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
De TodoBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...