Self-ship ~ 60

1.1K 71 29
                                    


~ ~ ~

Postać: Grell Sutcliff

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Kuroshitsuji

~ ~ ~



Uważa Twój spokój i powagę za niezwykle urzekające i seksowne, zwłaszcza gdy chodzi cały czas za Tobą domagając się uwagi.

~*~

Na samą myśl o Tobie robi mu się cieplej i... przyjemniej.

~*~

Zawsze śmieje się z Twoich sucharów, przekształcając i interpretując je na swój własny osobliwy sposób.

~*~

Często proponuje Ci wspólne rozciąganie, aby Cię trochę rozluźnić. W końcu dużo trenujesz, więc musisz być do tego dobrze przygotowana!

~*~

Jest szczery do bólu, dlatego niczego przed Tobą nie ukrywa, mimo że niektórych rzeczy wolałabyś nie wiedzieć.

~*~

Codziennie namawia Cię do ubierania czegoś z czerwonym akcentem. W jego mniemaniu, ten kolor idealnie do Ciebie pasuje.

~*~

Uwielbia opisywać Waszą relację w sposób dwuznaczny, często robiąc porównania do sławnych dzieł literackich, podobnych do Romea i Julii.

~*~

Nieustannie zaskakuje Cię nowymi rzeczami, więc w jego towarzystwie jesteś przygotowana na wszystko.

~*~

Często zaniedbuje swoje obowiązki, by spędzić z Tobą jak najwięcej czasu, czym żadne z Was się szczególnie nie przejmuje. W końcu Twój ukochany nigdy nie miał ambicji by zostać Żniwiarzem roku.

~*~

Zdajesz sobie sprawę ze wszelkiej maści fantazji, jakie z Tobą wymyślił, ponieważ opowiedział Ci o nich dokładnie.

~*~

Chętnie zostaje Twoim modelem, wystarczy, że poprosisz go o jakąś interesującą pozę, a w mgnieniu oka rozkłada się majestatycznie na sofie i czeka, aż go uwiecznisz na płótnie.

~*~

W jego mniemaniu, którym dzieli się z każdą napotkaną osobą, jesteś chodzącym ideałem.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



~ ~ ~

Postać: Shōto Todoroki

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Boku no Hero Academia

~ ~ ~



W przeciwieństwie do większości osób nie uważa, żebyś miała trudny charakter. Możliwe, że nie dostrzega jacy jesteście pod tym względem podobni, dlatego nie sprawia mu trudności dogadanie się z Tobą.

~*~

Zawsze masz oko na dziewczyny z Waszej klasy, które zbyt długo i przesadnie się w niego wpatrują. Na Twojej czarnej liście góruje Momo.

~*~

Kilka pozycji z Twojej listy sucharów naprawdę go rozbawiło, co uznałaś za jeden z największych życiowych sukcesów.

~*~

Nie lubisz okazywać swoich emocji, dlatego nie masz nic przeciwko pozornie bezuczuciowemu zachowaniu Waszej dwójki, jako że doskonale rozumiecie się bez słów.

~*~

Wszystko, co związane z tematyką mang i anime kojarzy mu się z Tobą, od kiedy zrobiłaś mu prezentację z zalet bycia fanem japońskiej popkultury.

~*~

Nie do końca rozumie, co takiego strasznego widzisz w psach, ale nie zmusza Cię do spędzania czasu w ich otoczeniu, jeżeli wyraźnie Ci to przeszkadza.

~*~

Zdajesz sobie sprawę, że jest w znacznie lepszej kondycji niż Ty, ale za bardzo lubisz spędzać z nim czas, by nagle zrezygnować z Waszego wspólnego treningu.

~*~

Sprawiłaś, że polepszyły się jego kontakty z rodziną. Początkowo tylko mu radziłaś, co powinien zrobić, ale nadszedł moment, że musiałaś wejść do akcji. Co zaskakujące, jego bliscy od razu Cię polubili.

~*~

Motywuje Cię do bycia mniej leniwą, ale jeszcze nie odniósł w tej kwestii jakiś spektakularnych efektów.

~*~

Nie przeszkadza Ci jego towarzystwo, nawet gdy potrzebujesz chwili samotności. Zupełnie jakby Twój ukochany stał się nieodłączną częścią Twojego życia.

~*~

W każdej wolnej chwili ze sobą dyskutujecie, co wzbudza konsternacje u każdego potencjalnego świadka takiego zdarzenia. W końcu przy innych jesteście tacy małomówni!

~*~

Jeszcze ani razu nie zdarzyło Ci się go zirytować, zresztą ze wzajemnością.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz