~ ~ ~
Postać: Lawless
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Servamp
~ ~ ~
Nawiązanie znajomości przyszło Wam z nienaturalną łatwością, jako że oboje trudniliście się graniem pewnemu pianiście na nerwach.
~*~
Przeważnie ignorujesz cytowane przez niego fragmenty sztuk Szekspira, a przynajmniej dopóki nie dopada Cię depresyjny nastrój. Wtedy robisz ze swojego życia prawdziwą tragedię porównywalną do Hamleta.
~*~
Wykorzystuje każdą nadarzającą się okazję do podkreślenia wyraźnie widocznej różnicy wzrostu pomiędzy Wami, przez co naraża się na Twój gniew.
~*~
Nie przyznałabyś tego na głos, ale naprawdę odpowiada Ci sposób, w jaki Twój ukochany przedstawia Cię znajomym. W końcu jaka dziewczyna nie chciałaby być nazywana boginią?
~*~
Zdarza się Wam wpadać na niesłychanie głupie pomysły, które w połączeniu z Waszymi charakterami są zwiastunem ogromnych problemów, jakie nierzadko ściągacie na siebie i swoich przyjaciół.
~*~
Wypierasz się jakiegokolwiek związku z nim, gdy zaczyna w miejscu publicznym udawać młodego poetę. Naturalnie, Twój ukochany ma Ci to później za złe, ale wolisz jego dąsy niż krzywe spojrzenia wszystkich okolicznych mieszkańców.
~*~
Uwielbia słuchać Twojego śpiewu i szczerze Cię zachęca, żebyś rozważyła pomysł występowania na scenie przed publicznością większą od Lichta.
~*~
Zdaje sobie sprawę, że nie ma niczego straszniejszego od Twojego gniewu, dlatego przybiera postać jeża za każdym razem, gdy masz zły humor.
~*~
Chętnie pomagasz mu we wszelkiego rodzaju pracach dorywczych, nie mogąc wyjść z podziwu nad ogromem zajęć, jakimi potrafi się trudnić Twój ukochany.
~*~
Ilekroć zdarzy Ci się potknąć i wywrócić w jakiś widowiskowy sposób, Twój ukochany dostaje takich napadów śmiechu, że potrzebuje kilku minut, żeby się uspokoić i być w stanie Ci pomóc.
~*~
Chociaż nie okazujecie sobie miłości w tradycyjny i powszechny dla większości par sposób, żadne z Was nie ma wątpliwości, co do szczerości Waszych uczuć.
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
RandomBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...