Self-ship ~ 11

2K 108 42
                                    


~ ~ ~

Postać: Komaeda Nagito

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Danganronpa 2: Goodbye Despair

~ ~ ~



Początki Waszej relacji były pełne zakłopotania i zawstydzenia, jednak krok po kroku zaczęliście coraz lepiej siebie rozumieć, jak i zżywać się ze sobą, aż w końcu zostaliście parą.

~*~

Nie przeszkadza mu Twoje lenistwo. Właściwie, w pełni odpowiadają mu momenty, kiedy zwyczajnie leżysz obok niego, podczas gdy oddaje się lekturze lub innemu spokojnemu zajęciu.

~*~

Próbuje załagodzić każdą napiętą sytuację, którą mogłaś spowodować swoim ciętym językiem. Wyjątkami są momenty, kiedy ktoś zasłużył sobie na nieprzyjemne traktowanie. Wtedy z miłym uśmiechem dodaje komentarze wprawiające w osłupienie zarówno Ciebie, jak i Waszego rozmówce.

~*~

Ilekroć spędzacie razem czas, wszelkie robactwo trzyma się  od Ciebie z daleka. Normalnie bardzo by Cię to ucieszyło, gdyby insekty nie skupiały się na atakowaniu Twojego partnera.

~*~

Czasem żartujesz, że to Ty na niego sprowadzasz nieszczęście, a nie na odwrót.

~*~

Sporo czasu zajęło Ci przekonanie go, że Twoje nieustanne potykanie się i niszczenie wszystkiego pod ręką nie jest wynikiem jego obecności ani talentu, a Twojej niezdarności.

~*~

Uwielbia słuchać jak się śmiejesz, przez co jest dobrze przygotowany na sytuacje, kiedy dostajesz czkawki i nie możesz złapać oddechu.

~*~

Za Twoją namową zdecydował się na kolejnego psa. Długo nie mógł się pozbierać po stracie poprzedniego czworonożnego przyjaciela, ale zapewniłaś go, że tym razem wszystko będzie inaczej.

~*~

Stan Twoich oczu zaczął go tak bardzo martwić, że nie miałaś innego wyjścia, jak udać się razem z nim do okulisty.

~*~

Obiecał nauczyć Cię pływać, żebyś w końcu przełamała swój strach przed wodą. Szczerze obawiasz się tego dnia, myśląc tylko o tym, że z Waszym szczęściem najprawdopodobniej oboje utoniecie.

~*~

Nie ma nic przeciwko Twojemu zamiłowaniu do słodyczy, jednak czasem podsuwa Ci aluzje o przejściu na zdrowszą dietę. Proponuje przy tym, że osobiście mógłby się zająć przygotowaniem dla Ciebie odpowiednich posiłków.

Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz