Self-ship ~ 46

1K 49 28
                                    


~ ~ ~

Postać: Zero Kiryū

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Vampire Knight

~ ~ ~



Byłaś pierwszą osobą, przed którą się otworzył, mimo że najpierw Ty musiałaś to zrobić.

~*~

Prawie zawsze ma na Ciebie oko, pamiętając o Twoim problemie gubienia się. Oczywiście, nigdy Ci się nie przyznał, że robi to z troski o Ciebie.

~*~

Początkowo zachowywałaś się nieufnie wobec niego, dopóki nie zauważyłaś jego natury tsundere, co niejako ośmieliło Cię, ponieważ wiedziałaś, czego mogłaś się po nim spodziewać.

~*~

Jeżeli nie macie takiego obowiązku czy powinności, nie ruszacie się nawet na krok od domu. Oboje czujecie się w nim najlepiej.

~*~

Ze względu na Twoją wrażliwą naturę, Twój ukochany bardzo ograniczył zachowywanie się względem Ciebie chłodno czy stonowanie. Najpierw chciał się po prostu od Ciebie zdystansować, ale gdy zauważył, że to odniosło odwrotny rezultat, zaczął wypuszczać na wierzch swoją bardziej życzliwą stronę. 

~*~

Żadne z Was nie ma problemów z nauką, mimo że nie przykładacie do niej żadnej wagi. Z tego powodu wiele teorii spiskowych krąży po szkole, ale nie zawracacie sobie nimi głowy.

~*~

Twoje różnorodne zainteresowania sprawiają, że dość mało czasu spędzasz ze swoim ukochanym, więc starasz się nimi z nim dzielić. Albo częściej też chodzić do stajni, w której przesiaduje.

~*~

Zawsze dostrzega każde Twoje kłamstwo, czym wprawia Cię w zażenowanie.

~*~

Posiadasz wobec niego bardzo duże pokłady cierpliwości, ale kiedy się spóźnia na umówione spotkania... Nic tak szybko i łatwo nie wytrąca Cię z równowagi, z czego Twój ukochany zdaje sobie doskonale sprawę.

~*~

Bez względu na okoliczności zawsze jesteście gotowi udzielić sobie niezbędnego wsparcia.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



~ ~ ~

Postać: Toma

Relacja: Rodzeństwo (młodsza siostra)

Pochodzenie: Amnesia

~ ~ ~



Zdaje sobie sprawę z Twojej nieśmiałości, dlatego tym bardziej czuje powinność, aby Cię chronić.

~*~

Spędza z Tobą każdą wolną chwilę tłumacząc, że to dla Twojego bezpieczeństwa. W końcu nie posiadasz zbyt dobrej orientacji w terenie ani zmysłu samozachowawczego.

~*~

Nie przejmuje się Twoją trudnością w nawiązywaniu nowych znajomości. Uważa, że jego towarzystwo powinno Ci w zupełności wystarczać.

~*~

Zawsze traktuje Cię z czułością, broniąc przed wszelkimi niebezpieczeństwami współczesnego świata.

~*~

Nie wyciąga Cię na siłę z domu, wręcz przeciwnie — czuje się spokojniej wiedząc, że jesteś w nim cały czas.

~*~

Chwali Cię często za Twoje osiągnięcia w nauce, jak i ogólny rozwój. Posiadanie takiej zdolnej siostry napełnia go dumą.

~*~

Gdyby poproszono go o wymienienie Twoich wad, nie potrafiłby żadnej wymyślić.

~*~

Każde Twoje kłamstwo strasznie go rani i im więcej ich wypowiadasz, tym mniej Ci ufa i bardziej ogranicza Twoją swobodę.

~*~

Strasznie niepokoi go bladość Twojej skóry. Niejednokrotnie z tego powodu zabierał Cię do lekarza, a czasem nawet szpitala.

~*~

Na każdym kroku zapewnia, że nigdy Cię nie skrzywdzi i nie pozwoli, aby ktokolwiek inny to zrobił.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz