~ ~ ~
Postać: Victor Nikiforov
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Yuri!!! on Ice
~ ~ ~
Gdybyś nie miała go u swego boku, Twoje nieumyślne obrażenie kogoś, mogłyby się skończyć naprawdę fatalnie. Całe szczęście, jako lekkoduch i charyzmatyk, potrafi sprawnie odwrócić uwagę rozmówcy od Twoich słów, zapobiegając powstaniu jakieś nieprzyjemnej akcji.
~*~
Często dedykuje Ci swoje występy, aby pokazać światu jak ważna dla niego jesteś. W ten sposób stara się podnieść Twoją samoocenę, która jest stanowczo za niska, jak na tak wspaniałą osobę.
~*~
Czasem irytuje Cię idealizowaniem bądź zbywaniem ważnych dla Ciebie tematów, do których w praktyczny i realny sposób powinien podejść.
~*~
Jako że często chodzi z głową w chmurach, większością odpowiedzialnych spraw zajmujesz się Ty. Nie narzekasz z tego powodu, ponieważ wieczorami Twój ukochany Ci to rekompensuje.
~*~
Chociaż znasz się dobrze na ludziach, wciąż starasz się rozgryźć jego prawdziwy charakter. Pewnego rodzaju tradycją stało się dla Was opowiadanie sobie nawzajem o rzeczach, które danego dnia u siebie zaobserwowaliście.
~*~
Bez żadnych dąsów ani scen akceptujesz obecność fanów i dziennikarzy w Waszym pobliżu, powoli postrzegając ich jako nieodłączny element jego profesji.
~*~
Weekendy poświęcacie na wspólną jazdę na łyżwach, która ma wyłącznie charakter rekreacyjny. A przynajmniej dopóki Twój partner nie zacznie się bawić w wykonywanie poczwórnego flipa. Wtedy masz ochotę go zwyczajnie walnąć łyżwą i zejść z lodowiska.
~*~
Szczerość w związku jest niezwykle istotna, lecz nie zawsze ciągnie za sobą przyjemne konsekwencje. Co prawda nie macie przed sobą żadnych tajemnic, ale w zamian każda Wasza kłótnia odciska piętno podobne do wybuchu bomby nuklearnej.
~*~
Bywa czasem tak zajęty treningami, że przyjmujesz na siebie obowiązek prowadzenia jego Instagrama i odpowiadania na wiadomości od głodnych uwagi fanów. Wbrew pozorom, lubisz się tym zajmować, ciesząc się z możliwości odciążenia swojego partnera z kilku ważnych dla jego wizerunku powinności.
~*~
Kiepsko odnajduje się w sytuacjach typowo emocjonalnych. W najlepszym wypadku może być nieco dziwny, ale częściej zachowuje się po prostu nieczule, a wtedy musisz liczyć wyłącznie na siebie.
~*~
Podziwia Twojego patriotycznego ducha i bardzo popiera pomysł zwiedzenia razem polski. W tajemnicy liczysz, że pokocha Twój kraj, tak samo jak Ty, abyście w przyszłości mogli w nim razem zamieszkać.
~*~
Treningi od zawsze sprawiały Ci przyjemność, ale od kiedy zaczął towarzyszyć Ci podczas prób tanecznych, stało się to dla Ciebie jeszcze bardziej ekscytujące.
~*~
Wyznawanie miłości sprawia Ci niesłychaną trudność, więc wszystkie słowne czułości przekazujecie sobie za pomocą języka angielskiego, aby jak najmniejsza ilość osób mogła Was zrozumieć.
~*~
Praktycznie przy każdym spotkaniu musi przejechać dłonią po Twoich włosach, tak bardzo mu się podobają.
~*~
W chwilach nieuwagi składa Ci pospieszne, aczkolwiek czułe pocałunki na Twoich niewielkich pieprzykach, które w danym momencie są w pobliżu jego zasięgu. Za każdym razem peszy Cię to w takim samym stopniu, co tylko jeszcze bardziej go rozczula.
~*~
Jako Twój rycerz — z platynowymi włosami zamiast konia — ratuje Cię przed wszelkimi niebezpieczeństwami mogącymi czyhać na taką poczciwą niewiastę jak Ty. W końcu żadne owady mu nie straszne!
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
RandomBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...