~ ~ ~
Postać: Yūri Plisetsky
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Yuri!!! on Ice
~ ~ ~
Sporo czasu zajęło Ci rozluźnienie się przy nim, jako że nieustannie Cię onieśmielał, dopóki nie wyznał Ci swoich uczuć.
~*~
Dostaje białej gorączki, ilekroć uśmiechasz się do niego w trakcie kłótni. Zdajesz sobie z tego sprawę, jednak nie potrafisz przestać się z nim drażnić.
~*~
Wszyscy znajomi szczerze Wam życzą, żebyście nigdy nie mieli złego humoru w tym samym czasie. Nic lepiej nie zwiastowałoby końca świata, jak nadejście takiego momentu.
~*~
Co najmniej raz dziennie przytulasz go z zaskoczenia, tłumacząc to koniecznością zdrowotną. W pełni mu to odpowiada, chociaż nie przyznałby tego na głos.
~*~
Zgrywa poirytowanego za każdym razem, kiedy musi Ci w czymś pomóc. W rzeczywistości cieszy się, że jest Ci potrzebny.
~*~
Uwielbiasz spędzać z nim czas, jednak czasem potrzebujesz chwili wytchnienia u boku jakieś porywającej lektury. Na szczęście, Twój ukochany w pełni to rozumie.
~*~
Nie jest zbyt dobrze zorientowany w Twojej pasji, mimo to chętnie słucha wykładów na jej temat. Podoba mu się, gdy podczas opowiadania o niej Twoje oczy promienieją energią i szczęściem.
~*~
Na szczęście żadne z Was nie przepada za horrorami, więc nie zmuszacie się do ich oglądania, nawet gdy Wasi znajomi Was do tego namawiają.
~*~
Ilekroć wspominasz przy nim o swoim niskim wzroście, zaczyna mordować Cię spojrzeniem. Nie potrafi pogodzić się z tym, że nawet jego dziewczyna jest od niego wyższa.
~*~
Czasem się zdarza, jak wystarczająco długo ponarzekasz, że spędzacie razem cały dzień oddając się słodkiemu lenistwu. Wtedy przeważnie leżycie do wieczora w łóżku, serfując po Internecie i zajadając się łakociami.
~ ~ ~
Postać: Shintarō Midorima
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Kuroko no Basket
~ ~ ~
Jako że wyglądacie niczym swoje kompletne przeciwieństwa, przyciągacie masę ciekawskich spojrzeń, ilekroć gdzieś razem wyjdziecie.
~*~
Chociaż się do tego nie przyznaje, interesuje go Twoja pasja i potajemnie zgłębia jej tajniki, żeby móc zrobić na Tobie wrażenie.
~*~
Przyszłość Waszego związku pokłada w losie i przeznaczeniu przewidywanym Wam przez horoskop, przez co Wasza relacja przypomina jazdę rollercoasterem.
~*~
Wszelkie akty większej ilości czułości zdarzają się tylko, gdy Wasze znaki zodiaku ze sobą nie kolidują.
~*~
Dba o swoje ręce z taką dokładnością i troską, że czasem odczuwasz z ich powodu zazdrość. Nie zdradzasz się jednak z tym uczuciem, zdając sobie sprawę z jego irracjonalności.
~*~
Początkowo czułaś się przy nim jak krasnolud, nie mogąc zignorować kolosalnej różnicy Waszych wzrostów. Sytuację poprawiło porównywanie go do żyrafy, co znacząco wpłynęło na Twoje morale.
~*~
Nikt nie lubi się kłócić, a już zwłaszcza Wy, jako że odizolowani od siebie zachowujecie się, jakbyście mieli wieczny okres. Wtedy Waszym znajomym nie pozostaje nic innego jak Was pogodzić.
~*~
Jesteście zwolennikami mówienia prawdy, nawet gdy jest ona brutalna i nieprzyjemna, dlatego szczerość w Waszym związku pełni bardzo istotną rolę.
~*~
Każdego dnia poświęcacie kilka godzin swoim pasjom i obowiązkom, by w następnej kolejności móc spędzić ze sobą resztę wolnego czasu.
~*~
Często przypomina Ci o zaniedbywanych obowiązkach, które ciągle odkładasz na później. Na początku odbierałaś to jako niepotrzebne zrzędzenie, dopóki nie zrozumiałaś, że czynił tak z troski o Ciebie i Twoją przyszłość.
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
RandomBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...