Self-ship ~ 5

2.8K 111 15
                                    


~ ~ ~

Postać: Akashi Seijūrō

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Kuroko no Basket

~ ~ ~



Często obdarza Cię jakimiś uszczypliwymi uwagami, co w porównaniu z jego postawą wobec innych jest szczytem uprzejmości.

~*~

Zdarzają się momenty, kiedy boisz się spojrzeć mu w oczy i przezwyciężanie tego przychodzi Ci z nadzwyczajnym trudem.

~*~

Przy każdej nadarzającej się okazji podkreśla fakt, że jesteś od niego niższa. Dla własnego dobra nie wspominasz, że to różnica zaledwie paru milimetrów.

~*~

Jesteś wobec niego niesłuchanie uległa i nawet mając odmienne zdanie ogłaszasz się po jego stronie. Nigdy Ci jeszcze za to nie podziękował, odbierając taką postawę za oczywisty stan rzeczy.

~*~

Zawsze pamięta o ważnych dla Waszego związku rocznicach, jak i specjalnych z ich okazji prezentach. Nierzadko Cię to kłopocze, ale także niesłychanie uszczęśliwia.

~*~

Nie przepadasz za meczami koszykówki, ale z braku wyboru zjawiasz się na nich, żeby dopingować jego drużynę. Z czasem nawet to polubiłaś, gdy zaczęłaś zabierać ze sobą kilka ciekawych książek.

~*~

Jako że często bierze wszystko zbyt poważnie, wprawiłaś się do perfekcji w panowaniu nad swoimi emocjami, jak i wypowiadaniu się starannie przemyślanymi słowami.

~*~

Od kiedy zaczęłaś się z nim spotykać, Twoje kontakty z innymi przedstawicielami płci przeciwnej przestały praktycznie istnieć.

~*~

Niemalże codziennie dostajesz przy nim (nie)przyjemnych dreszczy.

~*~

Spędzanie z Tobą czasu sprawia mu przyjemność, dlatego nie ma nic przeciwko słuchaniu w milczeniu muzyki, zamiast oddawaniu się jakieś dogłębnej rozmowie.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



~ ~ ~

Postać: Guren Ichinose

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Owari no Seraph

~ ~ ~



Chociaż innych taktujecie z obojętnością, wobec siebie jesteście znacznie bardziej uczuciowi.

~*~

Nie podobają Ci się tajemnice i kłamstwa, jakimi Cię obdarza, ale próbujesz wierzyć, że czyni tak z troski i chęci chronienia Cię przed zbędnym niebezpieczeństwem.

~*~

Pomimo ciągłych narzekań na Twoją upierdliwą osobowość, w rzeczywistości bardzo mu na Tobie zależy i martwi się za każdym razem, gdy wyruszasz bez niego na misję.

~*~

Przypominasz mu swoim zachowaniem jego za czasów dzieciństwa, co zawsze działa na niego w nietypowy sposób; z jednej strony chciałby Cię zmienić, z drugiej — taką Cię właśnie kocha.

~*~

Podczas walk zawsze ustawia Cię na najbezpieczniejszej pozycji, tłumacząc to koniecznością strategiczną, której jako żołnierz niższego szczeblu musisz się podporządkować.

~*~

Pogrążasz się w muzyce, ignorując go z premedytacją, kiedy staje się nadzwyczaj irytujący. Nie podoba Ci się takie postępowanie, ale wolisz kilka godzin pomilczeć, niż bez celu się z nim kłócić.

~*~

Nigdy jawnie nie zdradza się ze swoją zazdrością. Czasem nawet wskazuje Ci potencjalnych kandydatów na nowego chłopaka, żeby się z Tobą trochę podroczyć.

~*~

Zdajesz sobie sprawę, że tylko udaje leniwego, gdy w rzeczywistości bardzo ciężko pracuje, dlatego wbrew jego zaprzeczeniom starasz się mu pomagać.

~*~

Wbrew pozorom, ceni i liczy się z Twoim zdaniem. Inna sprawa, że ostatecznie załatwia wszystko po swojemu.

~*~

Nieszczególnie przepada za wylewnym okazywaniem uczuć, dlatego w codziennych małych gestach wyraża swoje głębokie uczucie do Ciebie.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz