Self-ship ~ 50

1.1K 40 44
                                    


~ ~ ~

Postać: Elliot Nightray

Relacja: Rodzeństwo (starsza siostra)

Pochodzenie: Pandora Hearts

~ ~ ~



Na wszelkiego rodzaju większych spotkaniach, to na nim leży powinność odzywania się w Waszym imieniu, aby Cię ośmielić i zachęcić do wykazania, chociażby minimalnej inicjatywy.

~*~

Zdajesz sobie sprawę, że zbyt często jesteś o niego zazdrosna, ale nie potrafisz wyzbyć się obaw, że ktoś Ci go odbierze. Mimo że Twój braciszek zapewnia Cię, że nic podobnego nie będzie miało nigdy miejsca.

~*~

Darzycie się ogromnymi pokładami miłości, jak przystało na dogadujące się rodzeństwo, co nie zmienia faktu, że dość sporo się sprzeczacie.

~*~

Uwielbiasz się z nim drażnić, dlatego prawie zawsze zwracasz się do niego ,,Elly''.

~*~

Czuje się okropnie, kiedy doprowadzi Cię swoimi słowami do płaczu. Jego reakcje wtedy potrafią być tak różne, od pocieszania do dalszego krzyczenia, że trudno przewidzieć jak się zachowa. 

~*~

Zawsze się o siebie troszczycie, nawet jak tego po Was nie widać.

~*~

Nie lubicie mówić o swoich problemach, dlatego wspólnymi siłami próbujecie to przezwyciężyć.  

~*~

Jednym z Twoich ulubionych hobby jest straszenie ludzi, a już zwłaszcza swojego braciszka. Nawet jeżeli kończy się to krzykami, niekoniecznie spowodowanymi przez strach. 

~*~

Ostrzegł wszelki niezbędny personel, aby nie dopuszczał Cię do kuchni. W końcu mało kto lubi być spalony żywcem. 

~*~

Gani Cię zawsze, kiedy dajesz się ponieść zbyt pesymistycznym scenariuszom.   

~*~

Przytulasz go przy każdej okazji, niezależnie od tego czy chce, czy nie, gdyż wiesz doskonale, że nawet jak mówi nie, to tak naprawdę kłamie.

~*~

Raz w tygodniu sprawdza Twój pokój, aby upewnić się, że nie przesadziłaś z chomikowaniem nowych rzeczy. 

~*~

Często wyciągasz go na wieczorne spacery. Twój stały argument polega na tym, że potrzebujesz kogoś, kto Cię w razie potrzeby ochroni.

Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz