~ ~ ~
Postać: Loki Laevatein
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Kamigami no Asobi
~ ~ ~
Na początku Waszej relacji nie odstępował Cię ani na krok, chcąc dowiedzieć się o Tobie wszystkiego. Gdy dopiął swego dał Ci więcej niezależności i przestrzeni, ale tylko do czasu, aż nie zaczęliście się ze sobą umawiać.
~*~
Często wciąga Cię do swoich szalonych pomysłów, od których nie potrafisz go odwieść.
~*~
Pomimo Twojej roztrzepanej i zapominalskiej naturze, nie boi się na Tobie polegać. Wręcz przeciwnie, w razie jakiegokolwiek problemu, to do Ciebie przychodzi w pierwszej kolejności.
~*~
Uwielbia przygotowywać dla Ciebie jedzenie, gdyż wtedy ma pewność, że je zjesz i nie uznasz za marnowanie czasu.
~*~
Zdaje sobie sprawę z Twojego uczulenia na zwierzęcą sierść, ale podobnie jak Ty ma do nich zbyt dużą słabość, aby pomóc Ci trzymać się od nich z daleka, dlatego przeważnie Wasze spacery kończą się na głaskaniu bezpańskich kotów.
~*~
Nic go tak nie bawi, jak Twój dziwny taniec rąk, kiedy nie wiesz, co masz zrobić.
~*~
Jest strasznie niecierpliwy, zwłaszcza kiedy każesz mu poczekać, aż dokończysz czytać rozdział jakieś mangi albo książki, zanim poświęcisz mu swoją uwagę. Niestety, musisz oderwać się od lektury tak czy siak, w przeciwnym wypadku nie da Ci spokoju.
~*~
Mimo jego złośliwości i nieprzyjemnych psikusów, nigdy go nie odrzuciłaś. Pokochał Cię za to i postanowił chronić za wszelką cenę.
~*~
Sprawia, że w pomieszczeniu robi się znacznie cieplej, dzięki czemu przestałaś tak często chorować.
~*~
Wykręca Ci jakiegoś mało przyjemnego psikusa za każdym razem, gdy nie poświęcasz mu należytej uwagi.
~*~
Potrafi przerwać Ci opowieść w połowie zdania, gdy ta przestanie go interesować. Przeważnie proponuje Ci ciekawsze zajęcie, choć zdarza się mu zostawić Cię po prostu bez słowa. Na początku takie zachowanie wytrącało Cię z równowagi, ale z czasem się do tego przyzwyczaiłaś.
~*~
Nie przeszkadza mu, że nie przepadasz za szykownymi ubraniami. Jedyne, o co Cię męczy, to o pomalowanie Ci paznokci.
~*~
Stosuje najróżniejsze sztuczki i metody, by zachęcić Cię do większego udziału w konwersacji z jego przyjaciółmi. Bardzo mu zależy, żebyś się z nimi dogadywała.
~*~
Chociaż na pierwszy rzut oka tego po nim nie widać, zrobiłby dla Ciebie absolutnie wszystko.
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
RandomBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...