~ ~ ~
Postać: Ferid Báthory
Relacja: Sługa
Pochodzenie: Owari no Seraph
~ ~ ~
Początkowo nie darzył Cię ani krztą zaufania, mimo że sprawiał zupełnie odmienne wrażenie. W rzeczywistości ukrywał za wyrafinowanym uśmiechem swoje podejrzenia o Twojej fałszywej lojalności. Przez długi czas bacznie Ci się przyglądał, aż w końcu zyskał pewność, że jego przypuszczenia były mylne. Z pozoru niewiele to zmieniło w Waszej relacji, jednak zyskanie tytułu ulubionej zabawki oznaczało całkiem sporo.
~*~
Mimo bezwzględnego posłuszeństwa, dzielisz się z nim od czasu do czasu swoim punktem widzenia, co ułatwia mu spojrzenie na daną sprawę z innej strony. Nigdy nie przyznał się do tego, ale bardzo docenia Twoją użyteczność.
~*~
Odnosi się do Ciebie w ironiczny sposób, co często sygnalizuje uwłaczającymi i uszczypliwymi komentarzami, nawet nie starając się ukrywać swojej prowokującej postawy.
~*~
Zdajesz sobie sprawę z posiadanej przez niego potęgi, niemniej martwisz się za każdym razem, gdy jest zmuszony udać się na powierzchnie. Chciałbyś móc mu towarzyszyć, jednak wampir stanowczo Ci tego zabrania. W końcu to, że raz uratował Ci życie nie oznacza, że nieustannie będzie Cię chronił, a martwy mu się na nic zdasz.
~*~
Niemalże codziennie maltretuje Cię w jakiś sposób. Celem jego ataków najczęściej padają Twoje włosy, jako że ich niebywały kolor oraz miękkość w szczególności przypadły mu do gustu.
~*~
Od zawsze wolał jednostki wykazujące oznaki buntu i nieposłuszeństwa, aniżeli ślepo podążające za kimś dzierżącym władze. Z tego powodu niejednokrotnie się zastanawiał, czy nie lepiej byłoby Cię zabić, jednak cały czas coś go przed tym powstrzymuje.
~*~
Raz przyłapał Cię na torturowaniu innego dziecka z podziemia, co jednocześnie go zaskoczyło i zaintrygowało. Od tamtej pory zaczął planować przydzielenie Ci większej roli niż zwykłego pionka.
~*~
Jest jedyną osobą, przy której potrafisz się w pełni otworzyć, nie obawiając się reakcji na swoje zróżnicowane zachowanie. Pamiętasz jednak, żeby zachować umiar w swoich sadystycznych popędach. W końcu nie chcesz narobić mu kłopotów, a zwłaszcza u królowej wampirów.
~*~
Nie dane jest Ci spędzać czas na oglądaniu ukochanego anime, tak jak za dawnych czasów, co chwilami bardzo Cię smuci. Pozostało Ci jedynie czytanie mang, które czasem otrzymujesz od swojego pana, o ile uprzednio na to zasłużysz.
~*~
Bez wahania zrobiłbyś dla niego wszystko, o czym wampir zdaje sobie doskonale sprawę i nierzadko wykorzystuje to wyłącznie w celu zapewnienia sobie dodatkowej rozrywki.
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
De TodoBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...