~ ~ ~
Postać: Aomine Daiki
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Kuroko no Basket
~ ~ ~
Naturalne usposobienie Twojego ukochanego zmusza go, by co najmniej raz dziennie Cię zmacał. Całe szczęście odznaczasz się nie mniejszym popędem niż on, więc większości przypadków nie masz nic przeciwko temu. Chyba że w danym momencie więcej w Tobie sadystki niż zboczeńca, co powoduje, że zaczynasz się z nim drażnić i udawać niedostępną.
~*~
W przeciwieństwie do większości ludzi, nie przeszkadza mu Twoje ujadanie nad głową. Wyćwiczył się już w niesłuchaniu, więc zwyczajnie się wyłącza, gdy rozpoczynasz monolog zawierający więcej niż sześć słów.
~*~
Niejednokrotnie zapewniał Cię, że nigdy Cię nie odrzuci. Jednak nigdy nie obiecał, że nie wrzuci Cię do głębokiej wody. Uważaj na niego, ponieważ topiącego człowieka również można zmacać.
~*~
Bardzo często dostarcza Ci nowych pokładów weny i kreatywnych pomysłów. Na podstawie Waszych łóżkowych igraszek stworzyłaś niejedno sprośne opowiadanie, które Twój ukochany czyta za Twoimi plecami.
~*~
Kompletnie nie rozumie Twojego poczucia humoru, ale nic Ci na ten temat nie mówi. Wspaniałomyślnie akceptuje Twoje dziwactwa, jako że Ty nie wyrzucasz mu ciągłego przesypiania wszelkich problemów.
~*~
Chociaż uważa siebie za typowego samca alfa, lubi kiedy zaczynasz dominować w pewnych sytuacjach.
~*~
Pod żadnym pozorem nie popiera Twojego zamiłowania do handlowania zwierzętami i jest to jedyny temat, z jakim się z Tobą nie zgadza.
~*~
Niejednokrotnie tłumaczyłaś swoim znajomym powód zainteresowania się rapem, ale oni są święcie przekonani, że to kolor skóry Twojego chłopaka Cię w tym kierunku popchnął.
~*~
Z lekka przerażają go rzeczy, jakie trzymasz w swoim pokoju, dlatego woli zapraszać Cię do siebie.
~*~
Nie znosi momentów, kiedy nachodzi Cię chęć zapoznania się z nowymi osobami. Wtedy unika Cię jak ognie, czekając aż ten stan przejściowy minie, by nie musieć w tym uczestniczyć. Wystarczy mu upierdliwych znajomych jak na jedno życie.
~*~
Często doprowadza Cię do uczucia paradoksu, gdy masz ochotę puścić wszystkie jego występki w niepamięć, jednocześnie pragnąc się na nim zemścić.
~*~
Największą frustracje odczuwa, gdy coś jest dla Ciebie nieosiągalne przez Twój niski wzrost. Wtedy zawsze musi zwlec się z kanapy, żeby Ci pomóc.
~*~
Potrafisz bez większej problemu przekonać go, żeby zrobił dla Ciebie wszystko, o ile obiecasz mu zapłacić za to w naturze.
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
RandomBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...