Self-ship ~ 70

948 51 10
                                    


~ ~ ~

Postać: Akise Aru

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Mirai Nikki

~ ~ ~



Przez Twoje realistyczne, aczkolwiek wesołe podejście do życia szybko się w Tobie zakochał, marząc o wspólnej przyszłości.

~*~

Nie przeszkadza mu, gdy przebywasz myślami gdzieś indziej, wręcz przeciwnie — wykazuje spore zainteresowanie rzeczami, które zaintrygowały Cię w takim stopniu. 

~*~

Często chodzisz w jego kurtce nie mogąc się nadziwić, jaka jest wygodna.    

~*~

Nie potrafisz się na niego zdenerwować, mimo cechowania się wybuchowym charakterem. W pewien sposób jego spokojna osobowość działa na Ciebie uspokajająco.

~*~

Zdaje sobie sprawę, że nie lubisz samotności, dlatego wysyła do Ciebie mnóstwo wiadomości, abyś pomimo braku jego obecności czuła, że jest przy Tobie.

~*~

Nigdy nie zranił Cię z premedytacją, a jeżeli zrobił to nieumyślnie, zawsze miał na to jakieś wytłumaczenie.

~*~

Jest jedyną osobą, której z łatwością ulegasz.

~*~

Choć poznawanie nowych ludzi nie przychodzi Ci tak łatwo jak Twojemu chłopakowi, zapewnia Cię, że jego przyjaciele są Twoimi przyjaciółmi.

~*~

Nie traci spokoju niezależnie od powagi sytuacji, potrafiąc znaleźć skuteczne rozwiązanie zarówno na Twoje smutki jak i problemy.

~*~

Chociaż sposób, w jaki lubicie spędzać wolny czas znacząco się różni, nie przeszkadza Wam to w dogadywaniu się ani ustalaniu, co w dany weekend będziecie robić.

~*~

Wykorzystując swoją zaradność i spryt potrafi zmotywować Cię do każdej pracy.

~*~

Mimowolnie się irytujesz, kiedy trafnie wskaże przyczynę Twoich problemów, słusznie zauważając w tym głównie Twoją winę.

~*~

Czujesz się znacznie pewniej w jego towarzystwie.

~*~

Zdaje sobie sprawę z Twojego strachu przed ciemnością, dlatego zawsze odprowadza Cię po zmroku do domu.

~*~

Nie okazujecie sobie uczuć w sposób znany większości parą, co czyni Wasz związek wyjątkowym.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz