Self-ship ~ 22

1.5K 80 100
                                    


~ ~ ~

Postać: Kise Ryōta

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Kuroko no Basket

~ ~ ~



Na początku Waszej znajomości nieustannie się peszył i rumienił, ilekroć wypowiadałaś w jego obecności jakieś dwuznaczne komentarze. Postanowiłaś z nimi trochę przystopować, gdy zaczęły prowadzić do sytuacji, o których lepiej nie wspominać na forum publicznym.

~*~

Chociaż zdobyłaś już serce swojego ukochanego, wciąż nie przestajesz zadręczać go najróżniejszymi tekstami na podryw. Zdajesz sobie sprawę, że brzmią tandetnie, ale niesłychanie rozczulają Twojego partnera, nadając mu uroczego wyglądu, przez co nie potrafisz z nich zrezygnować.

~*~

Uważa Twój śmiech za jeden z najpiękniejszych dźwięków na świecie, toteż wykorzystuje każdą możliwą okazję, żeby Cię rozbawić.

~*~

Szanujecie i tolerujecie nawzajem swoje osobliwe nawyki oraz fetysze, jakimi zdecydowaliście się ze sobą w tajemnicy podzielić.

~*~

Przeważnie miewa problemy ze zrozumieniem wypowiadanych przez Ciebie żartów, co z czasem uznałaś za najlepszą alternatywę. W przeciwnym wypadku, mógłby przestać tak chętnie bronić Cię przed Aomine, który nieustannie pada ofiarą Twoich rasistowskich kawałów.

~*~

Jako że oboje uwielbiacie wszelkiego rodzaju czułości, gdy już zaczniecie się do siebie przymilać, praktycznie nic nie jest w stanie Was rozdzielić.

~*~

Przed każdym meczem, a także po nim, Twoja pozycja idealnej dziewczyny zamienia się na idealnego psychologa. W obu tych zajęciach jesteś świetna i niezastąpiona, z czego cała drużyna Kaijō chciała skorzystać, ale Twojemu ukochanemu niezbyt przypadła do gustu wizja dzielenia się Tobą.

~*~

Dotychczas sam musiał się dowartościowywać, przez co wiele osób zarzucało mu narcyzm, jednak teraz tę rolę przejęłaś Ty — nikt lepiej od Ciebie nie potrafi połechtać jego ego.

~*~

Nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale Twój ukochany przechowuje w telefonie mnóstwo nagrań z Tobą w roli głównej, gdzie tańczysz i śpiewasz na cały dom, nieświadoma jego obecności.

~*~

Kwestia zaufania jest tematem, który wywołuje u Ciebie mieszane emocje. Nigdy nie potrafiłaś w zupełności zawierzyć czyimś słowom, jednak Twój ukochany zmienił to całkowicie. Główną w tym rolę odegrało jego spojrzenie zbitego szczeniaczka.

Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz