Self-ship ~ 59

1.1K 67 28
                                    


~ ~ ~

Postać: Katsuki Bakugō

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Boku no Hero Academia

~ ~ ~



Wasz związek to jedna z najdziwniejszych rzeczy, jaką widzieli Wasi znajomi.

~*~

Co zabawne, nigdy nie jesteś o niego zazdrosna czy zaborcza. Właściwie to zdziwiłoby Cię, gdyby jakaś dziewczyna spróbowałaby Ci go odbić.

~*~

Oboje preferujecie czyny od słów, co od zawsze ułatwiało Wam dogadywanie się ze sobą.

~*~

Nie udało Ci się pogodzić go z Izuku, mimo umiejętności rozwiązywania wszelkich sporów. Nie zamierzasz się jednak poddawać!

~*~

Od kiedy jesteście razem masz wrażenie, że Twoje zwyczajne i normalne hobby stały się bardziej wybuchowe.

~*~

Niełatwo to zauważyć, ale pomimo ciągłych sprzeczek i kąśliwych uwag, akceptujecie siebie takimi jakimi jesteście, a wytykaniem swoich wad zajmujecie się zwyczajnie dla zabawy.

~*~

Posiada ukrytą słabość do psów, więc niezależnie od Twojego zdania na pewno kiedyś jakiegoś przygarnie, z czym będziesz musiała się pogodzić.

~*~

Nie zliczyłabyś ilości potłuczonych przez niego okularów. Plusem tego jest zniżka jaką otrzymujesz przy zakupie dwóch kolejnych par.

~*~

Często nie rozumie toku Twojego rozumowania, więc zdarza mu się przytakiwać Ci w sprawach, na które normalnie by się nie zgodził.

~*~

Jesteście naprawdę świetnym duetem! Wszelkie nieprzyjemne słowa, jakie o kimś pomyślisz, Twój ukochany mówi tej osobie prosto w twarz.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



~ ~ ~

Postać: Izuku Midoriya

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Boku no Hero Academia

~ ~ ~



Zazwyczaj jest spokojny i rozluźniony w Twoim towarzystwie, ale wystarczy, że zostajecie sami, a zaczyna nad wyraz panikować.

~*~

Dotychczas nie powiedział tego na głos, jednak zdajesz sobie sprawę, że niezależnie od wszystkiego chce dla Ciebie jak najlepiej.

~*~

Chociaż ufasz mu w pełni, nie potrafisz powstrzymać się od posyłania znaczących spojrzeń Ochaco, gdy zanadto się do niego zbliży.

~*~

Wbrew pozorom, częściej to on deklaruje Ci miłość, wprawiając tym w niemałe zakłopotanie.

~*~

Pomógł otworzyć Ci się na ludzi, dzięki czemu zyskałaś wielu nowych i wspaniałych przyjaciół.

~*~

Każdą wolną chwilę poświęcacie wspólnym treningom, które coraz częściej przypominają zabawę aniżeli czynność wykonywaną z obowiązku.

~*~

Poznał wszystkie Twoje wady, a nawet rozpisał je we specjalnym notesie, mimo to kocha Cię szczerą i bezwarunkową miłością.

~*~

Uważnie rozgląda się po okolicy ilekroć wybieracie się na wspólny spacer. Wolałby dopilnować, żebyś znajdowała się wystarczająco daleko od psów, których się przeraźliwie boisz.

~*~

Szanuje Twoją potrzebę samotności i prywatności, potrafiąc wycofać się w odpowiednim momencie.

~*~

Nie powiedział Ci jeszcze o tym, ale czasem kojarzysz mu się z Katsukim.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz