~ ~ ~
Postać: Sleepy Ash
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Servamp
~ ~ ~
Poznaliście się w trakcie współpracy Waszych Eve, kompletnie nie spodziewając się potężnego uczucia, jakie w niedalekiej przyszłości się w Was pojawiło.
~*~
Oboje moglibyście przez cały dzień tylko spać, gdyby nie ciągłe narzekania i pretensje Mahiru o zbyt wysoki poziom Waszego lenistwa.
~*~
Gdy pokłady Twojej cierpliwości się skończą, Twój ukochany nie ma innego wyboru, jak zrobić wszystko, co sobie w danym momencie wymyślisz.
~*~
Z powodu spokojnej i pacyfistycznej natury Twój ukochany nie jest zbyt skory do słownych potyczek. W takich sytuacjach wykorzystujesz obecność Mahiru, by jeszcze bardziej zszargać jego ścierpnięte nerwy, poprawiając sobie w ten sposób humor.
~*~
Chociaż rzadko kiedy ruszacie się z domu, potraficie świetnie się bawić poza nim, gdy już zdołacie się przełamać do wyjścia w świat.
~*~
Kompletnie nie pojmuje Twojego poczucia humoru, ale zdecydowanie bardziej woli, gdy żartujesz, niż się wściekasz.
~*~
W jego mniemaniu wszelkiego rodzaju fobie są nad wyraz upierdliwe, zwłaszcza po tym, jak Twój strach przed windami zmusił Was do wędrówki schodami na siódme piętro pewnego budynku. Najprawdopodobniej nigdy nie przestanie Ci tego wypominać, dopóki nie obiecasz mu, że to się nigdy więcej nie powtórzy.
~*~
Nie jesteś w stanie odstąpić go chociażby na krok, gdy jest w swojej kociej postaci. Po prostu jakaś niematerialna siła Ci na to nie pozwala, co jest jednocześnie urocze i upierdliwe.
~*~
Wbrew temu, co przeważnie mówi o Twoim altruistycznym podejściu do innych osób, naprawdę podziwia Cię za bezinteresowność i gotowość niesienia pomocy drugiemu człowiekowi.
~*~
Niezbyt często wymieniacie się cielesnymi czułościami, ale żadnemu z Was to nie przeszkadza. W zupełności wystarczają Ci momenty, kiedy Twój ukochany zasypia z głową na Twoich udach, przyprawiając Cię o szybsze bicie serca.
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
RandomBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...