Self-ship ~ 76

844 39 17
                                    


~ ~ ~

Postać: Shūichi Saihara

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Danganronpa V3: Killing Harmony

~ ~ ~



Poznaliście się w szkole i już wtedy po raz pierwszy go okłamałaś. Biedny Saihara ledwo zdążył do łazienki.

~*~

Gdy usilnie nad czymś pracuje, bądź się zastanawia, nie ma opcji, żebyś nie spróbowała ściągnąć na siebie jego uwagi. Czasem posuwasz się nawet do śpiewu godowego dla zwykłej zabawy.

~*~

Kiedy masz zły humor i zachowujesz się nieco infantylnie, zabiera Cię gdzie tylko zechcesz. Przy dobrej strategii możesz też dostać jakiś prezent.

~*~

Mimo związku nie do końca Ci ufa, przez Twoją skłonność do nałogowego naginania prawdy.

~*~

Troszczy i opiekuje się Tobą, zwłaszcza gdy jesteś narażona na styczność ze swoimi lękami.

~*~

W przeciwieństwie do większości chłopaków nie bywa chorobliwie zazdrosny. Jedynie zaczyna wątpić, czy na pewno jest odpowiednim dla Ciebie partnerem.

~*~

Podziwia Cię za Twoją zawziętość. Motywujesz go w ten sposób do dawania z siebie jeszcze więcej, by osiągnąć wyznaczony cel.

~*~

Zawsze chętnie Cię wysłuchuje, co przyjemnie łechta Twoje ego.

~*~

W weekendy wylegujesz się u niego, postawiwszy sobie za cel dokuczanie mu. W końcu nie chciałabyś, żeby pomyślał, że nagle przestałaś go lubić.

~*~

Najpewniej czujesz się w jego towarzystwie, ponieważ wiesz, że zawsze stanie po Twojej stronie, nawet jeżeli nie będzie się z Tobą do końca zgadzał.

~*~

Czuje się trochę niezręcznie, kiedy opowiadasz komuś o Waszym związku. Nie tylko dlatego, że jest nieco nieśmiały, bardziej martwi go, że nie robiliście większości wymienionych przez Ciebie rzeczy.

~*~

Poświęciłby dla Ciebie swoje szczęście, gdyby miałoby Ci to pomóc.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz