~ ~ ~
Postać: Shinya Hīragi
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Owari no Seraph
~ ~ ~
Złapaliście ze sobą dobry i bezstresowy kontakt, gdy tylko się poznaliście, co znacząco przyczyniło się do powstania Waszego związku.
~*~
Jest jedną z niewielu osób, których Twoje nagłe zmiany nastroju nie wpędzają w zakłopotanie. Wręcz przeciwnie, bawią go na swój sposób.
~*~
W trakcie styczności z nieznajomymi, to on przejmuje pałeczkę prowadzenia i podtrzymywania rozmowy. Woli, żebyś przez swój cięty język nie wpędziła się w kłopoty, z których musiałby Cię później wyciągać.
~*~
Pełni rolę Twojego osobistego źródła energii, kiedy brakuje Ci chęci i motywacji do jakiegokolwiek działania. Czasem towarzyszy mu przy tym Guren, a on jak nikt inny potrafi zmusić Cię do podniesienia się z kanapy.
~*~
Ilekroć ktoś wspomni o jakiś owadach, pospiesznie Cię uspokaja, by po chwili rzucić z pozoru niewinną uwagę, która wpędzi Cię w histerię. Co prawda odgoni od Ciebie wszelkie potencjalne insekty, ale dopiero, gdy przestanie się skręcać ze śmiechu.
~*~
Za każdym razem, kiedy miewasz trudności ze snem, Twój ukochany dotrzymuje Ci towarzystwa dzieląc się nudnymi szczegółami z życia Gurena, by szybciej udało Ci się zasnąć.
~*~
Trzyma się blisko Ciebie, podczas wszelkich starć z wampirami. Zdaje sobie sprawę z Twoich niebywałych umiejętności potykania się o wszystko, dlatego woli znajdować się w pobliżu, gdybyś kolejny upadek miała przypłacić życiem.
~*~
Wykorzystuje Twój niski wzrost jako atut do przeróżnych zabaw. Najczęściej jednak zachodzi Cię po prostu od tyłu, zakrywając Ci oczy i każąc odpowiedzieć na jakieś absurdalne pytanie. W przeciwnym wypadku, będzie Cię trzymał zamkniętą w szczelnym uścisku, dopóki nie powiesz mu tego, co chce usłyszeć.
~*~
Często w ironiczny sposób nawiązuje do Twoich wpadek, drocząc się z Tobą przy każdej nadarzającej się okazji. Jednocześnie zastanawia się, jakim cudem zostałaś żołnierzem posiadając tak widoczne problemy z otoczeniem.
~*~
Potrafi samą obecnością poprawić Ci humor, co powoduje u Ciebie czkawkę, która z kolei doprowadza go do śmiechu. W taki sposób oboje wprawiacie siebie w dobry nastrój.
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
AléatoireBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...