Self-ship ~ 9

2.1K 96 55
                                    


~ ~ ~

Postać: Crowley Eusford

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Owari no Seraph

~ ~ ~



Za Twoją sprawą obudziły się w nim ludzkie cechy, o których istnieniu już dawno zapomniał.

~*~

Otrzymywanie komplementów sprawia mu przyjemność, zwłaszcza gdy wychodzą one z Twoich ust. Nierzadko podpuszcza Cię, mówiąc o sobie w negatywny sposób, aby usłyszeć jak przedstawiasz jego osobę w pomyślnym świetle.

~*~

Rozczulasz go, kiedy mimo należenia do ludzkiej rasy, proponujesz mu swoją pomoc. Przeważnie zgadza się, żebyś mu towarzyszyła w misjach, o ile żadne niebezpieczeństwo Ci nie zagrozi.

~*~

Pomimo bliskiej relacji z Feridem, bez najmniejszego wahania wybrałby Ciebie zamiast niego, gdyby zaszła taka konieczność.

~*~

Wciągasz go w różnego rodzaju aktywności sportowe, czego później żałujesz, gdy okazuje się, że we wszystkim jest lepszy od Ciebie.

~*~

Na początku trochę dziwnie się czuł z Twoją chęcią dominacji, a przynajmniej dopóki nie przedstawił Ci swoich skrytych fantazji.

~*~

Niejednokrotnie próbowałaś spłatać mu jakiegoś figla, jednak zawsze odwracało się to przeciwko Tobie.

~*~

W równym stopniu zarzucacie się wszelkiej maści podtekstami, więc trudno jednoznacznie stwierdzić, które z Was jest bardziej zboczone.

~*~

Sprawił Ci kolejnego kota, kiedy podczas jednej z eskapad napotkał na rudą kulkę, częściowo ukrytą pod stertą starych łachman. Kolor futra kociaka od razu skojarzył mu się z Tobą i nie było mowy, żeby nie zabrał go ze sobą.

~*~

Jako że nagrzewasz się zadziwiająco szybko, wykorzystujesz chłód jego wampirzego ciała w postaci swojego osobistego klimatyzatora.

~*~

Nie przeszkadzają mu Twoje kulinarne upodobania, a przynajmniej dopóki ma darmowy i całodobowy dostęp do krwi.

~*~

Zawsze jest gotowy zrobić Ci masaż pleców, ramion czy innej partii ciała, gdy tylko sobie tego zażyczysz.

~*~

Uczy Cię grać w szachy, gdy tylko tego chcesz. Oczywiście, później musisz mu się w jakiś sposób za to zrewanżować.

Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz