Self-ship ~ 82

608 37 4
                                    


~ ~ ~

Postać: Zen Wistaria

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Akagami no Shirayuki-hime

~ ~ ~



Jesteś dla niego bardzo ważna i bez wahania oddałby za Ciebie życie, gdyby była taka konieczność.

~*~

Przez swoją niską samoocenę i skromność zawsze oponujesz, gdy opowiada o Tobie same dobre rzeczy. Z lekka Cię to zawstydza, ponieważ nie przywykłaś, by ktoś wychwalał Twoją osobę w tak szczery i uprzejmy sposób.

~*~

Praktycznie nigdy się nie rozstajecie, spędzając każdą wolną chwilę razem.

~*~

Nie widzi w Twoich bliznach niczego ohydnego ani odpychającego. Wręcz przeciwnie, uważa, że dodają Ci wyjątkowego wyglądu i świadczą o Twoim niezłomnym duchu.

~*~

Darzysz go ogromnym zaufaniem i nie boisz się, że Cię nagle zostawi. Jednak czasem czujesz się zagrożona przy osobach takich jak Shirayuki, a wtedy nie potrafisz powstrzymać uczucia zazdrości. Najpewniej byłoby Ci łatwiej, gdybyś mu o tym powiedziała, ale nie chcesz wyjść na zazdrośnice.

~*~

Dogadujecie się bez zarzutów, co przychodzi Wam z niezwykłą łatwością i naturalnością, zupełnie jakbyście byli sobie przeznaczeni.

~*~

Chociaż zawsze Cię zapewniał, że jesteś mile widziana w zamku, minęło sporo czasu zanim ośmieliłaś się do niego przychodzić. Przełamałaś się dopiero, gdy tęsknota zaczęła za bardzo dawać Ci się we znaki.

~*~

Czasem przez swój niski wzrost czujesz się przy nim jak dziecko. Zapominasz o tym uczuciu tylko wtedy, gdy zbliży się do Ciebie zanadto, co skupia Twoją uwagę na pospiesznym ukryciu odczuwanego zawstydzenia.

~*~

Potrafi samą obecnością poprawić Ci humor i uczynić z nieudanego dnia niezapomniane chwile.

~*~

Gdy tylko czas i obowiązki mu na to pozwalają, zabiera Cię w miejsca, o których istnieniu wiedzą tylko nieliczni. Jeszcze nie zdarzyło się, żebyś z podobnej wyprawy wróciła niezadowolona.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz