Self-ship ~ 52

1.1K 72 39
                                    


~ ~ ~

Postać: Dazai Osamu

Relacja: Rodzeństwo (młodsza siostra)

Pochodzenie: Bungou Stray Dogs

~ ~ ~



Chociaż nieśmiałość przeważnie przeszkadza w wielu rzeczach, Ty nie musisz się nią przejmować. Twój kochany braciszek potrafi Cię popychać do działania. Dosłownie.

~*~

Zazwyczaj nikt nie śmieje się z Twoich sucharów; nikt poza Twoim bratem. Najprawdopodobniej dlatego, że posiada osobliwe poczucie humoru oraz styl bycia.

~*~

Potrafisz być o niego bardzo zaborcza, o czym kilku członków Waszej agencji się już przekonało. Zapewne nie chcesz, abym tutaj o tym pisała, dlatego tylko wspomnę, że wzbudzasz taki sam postrach jak kochana pani doktor.

~*~

Cisza i spokój w Waszym towarzystwie to rzadkość, zdarzająca się wyłącznie, gdy oboje jesteście zagłębieni w jakąś ciekawą lekturę.

~*~

Jako zwolenniczka przedstawiania swoich poglądów w formie czynów zamiast słów, niejednokrotnie sięgałaś po nieco radykalne metody, by pokazać swojemu bratu swoje zdanie na temat jego nieustannych prób samobójczych.

~*~

Nikt częściej od niego nie mówi Ci, że jesteś urocza, co mimowolnie wywołuje solidne rumieńce na Twoich policzkach.

~*~

Wielokrotnie proponował Ci, żebyś również nosiła bandaże na szyi, gdy zauważył jej nienaturalną bladość.

~*~

Jeden rzut oka na jego twarz, wykrzywioną w niewinnym uśmiechu, wystarcza Ci, żeby zorientować się, że w okolicy jest jakiś pies.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



~ ~ ~

Postać: Mikaela Hyakuya

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Owari no Seraph

~ ~ ~



Wasi bliscy lubią mówić, że Waszą cechą rozpoznawalną jest tryb emo, gdyż nawet we własnym towarzystwie potraficie dalej być okropnie poważnymi i pesymistycznymi osobami.

~*~

Chociaż oboje nie przepadacie za zbytnim okazywaniem uczuć, nie macie wątpliwości co do tego, jak bardzo Wam na sobie zależy.

~*~

Pod względem charakteru jesteście do siebie bardzo podobni, a mimo to się nawzajem nie pozabijaliście. Najwyraźniej to prawda, że ciągnie swój do swego. 

~*~

Nie okazujesz tego jakoś szczególnie, ale zawsze jest Ci niezmiernie miło, kiedy wykazuje zainteresowanie Twoimi pasjami. 

~*~

Mimo że nie lubi mówić o swoich zmartwieniach czy problemach, Ty jesteś dla niego wyjątkiem, gdyż Tobie opowiada niemalże o wszystkim. Zdaje sobie sprawę, że zawsze może na Tobie polegać.

~*~

Docenia fakt, że kiedy trzeba potrafisz być pewna siebie. Lżej mu z tą świadomością.

~*~

Próbuje nie okazywać Ci negatywnych emocji, dlatego nie jesteś świadoma momentów, kiedy swoim zachowaniem działasz mu na nerwy.

~*~

Nie przeszkadza mu, że czasem jesteś trochę leniwa. Wystarczy towarzystwo Waszego nadpobudliwego przyjaciela Yū, aby od razu minęła Ci ochota na nicnierobienie. 


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz