Self-ship ~ 26

1.2K 54 7
                                    


~ ~ ~

Postać: Toma

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Amnesia

~ ~ ~



Jesteś dla niego usposobieniem najdelikatniejszego kwiatu pod słońcem, przez co zachowuje się wobec Ciebie nad wyraz troskliwie, chcąc chronić Cię przed wszystkim, co nieznane i niebezpieczne.

~*~

Poświęca Ci całą swoją uwagę, ilekroć znajdujesz się w pobliżu, chłonąc każdy Twój uśmiech i wypływające z Twoich ust słowa, jakoby były to najcenniejsze rzeczy w jego życiu.

~*~

Nie posiada zbytnio czasu, by zagłębiać się we wspaniały świat literatury, ale zawsze pamięta o wypożyczaniu dla Ciebie ciekawych pozycji w pobliskiej bibliotece.

~*~

W jego mniemaniu Twoja nieśmiałość jest przeurocza, a w połączeniu z brakiem zapału do poznawania nowych osób, czuje się pewniej wiedząc, że nikt nie sprawi mu niepotrzebnej konkurencji.

~*~

Uwielbia obserwować jak poświęcasz się czemuś z zapałem, dlatego chętnie przystaje na wszelkie Twoje propozycje i pomysły spędzenia razem czasu, jeżeli tylko dane mu będzie ujrzeć radość w Twoich oczach.

~*~

Z uwagą słucha o Twoich marzeniach i fantazjach, aby przy najbliższej okazji móc umożliwić Ci ich realizacje.

~*~

Na każdym kroku przypomina Ci, że możesz liczyć na jego wsparcie we wszystkim, co sobie postanowisz. W końcu Twoje szczęście jest dla niego najważniejsze.

~*~

Miła i uprzejma otoczka jaka towarzyszy jego osobie znika, ilekroć ktoś próbuje wykorzystać Twoją dobroć na własną korzyść. W takich sytuacjach dostajesz dreszczy widząc, jaki Twój ukochany potrafi być przerażający.

~*~

Zawsze chętnie służy Ci radą, gdy wahasz się przed dokonaniem właściwego wyboru. Trochę martwi Cię brak jego neutralności w postrzeganiu Twoich poczynań, ale wmawiasz sobie, że to normalne dla par.

~*~

Wbrew pozorom, nieustannie martwi się, że z powodu swojej nadopiekuńczości postanowisz go zostawić, przez co zdarza mu się zachowywać z lekka egoistycznie.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz