Self-ship ~ 75

767 41 6
                                    


~ ~ ~

Postać: Kentarō Kyōtani

Relacja: Przyjaciele z dzieciństwa

Pochodzenie: Haikyuu!!

~ ~ ~



Zaprzyjaźniliście się ze sobą, ponieważ w dzieciństwie inne dzieci nie chciały się bawić z żadnym z Was.

~*~

Nie lubisz się nim dzielić, przez co często bywasz o niego zazdrosna. Jednak nikt poza Tobą nie jest tego świadomy.

~*~

Jesteś jedną z niewielu osób, które potrafią go uspokoić, gdy straci nad sobą panowanie.

~*~

Na kopa motywacyjnego zawsze możesz od niego liczyć. Czasem nawet kopa w dosłownym znaczeniu.

~*~

Zdarza się, że opacznie odbiera Twoją szczerość, przez co dochodzi między Wami do kilku nieporozumień.

~*~

Nie podziela Twojego poczucia humoru i nie reaguje na Twoje próby droczenia się z nim. Toleruje je, ponieważ się do nich przyzwyczaił, ale nic poza tym.

~*~

Chociaż wiele cech Twojego charakteru go denerwuje, to jednak nie pozwoliłby komukolwiek Cię obrazić.

~*~

Zabronił Ci zbyt często przychodzić na treningi Aobajōsai, od kiedy Oikawa zaczął Cię na nich podrywać.

~*~

Gani Cię za bycie ciepłą kluchą i poucza by być bardziej zdeterminowaną i pewną siebie. Nie brzmi wtedy zbyt miło, ale oboje wiecie, że robi to z troski o Ciebie.

~*~

Traktuje Cię z większym szacunkiem niż kogokolwiek innego, co zawsze zdumiewa jego kolegów z drużyny.

~*~

Nie słucha Twoich rad, nawet gdy zdaje sobie sprawę, że masz rację. Wspaniałomyślnie nie wypominasz mu tego zbyt często.

~*~

Przez większość czasu to Ty go wspierasz, lecz możesz liczyć na niego w sytuacji odwrotnej.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz