~ ~ ~
Postać: Sebastian Michaelis
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Kuroshitsuji
~ ~ ~
Związek z Tobą nauczył go, że ludzi naprawdę nie należy oceniać po pozorach. Przekonał się o tym dotkliwie, kiedy pokazałaś mu swoją mniej grzeczną stronę.
~*~
Szczerze go interesuje Twoje podejście do sposobu dobierania właściwych kreacji. Zwłaszcza że znakomitą rozrywkę zapewnia mu oglądanie reakcji brytyjskich arystokratów na Twój strój.
~*~
Podejrzewa, że zrobiłaś sobie tatuaż ze względu na niego. Póki co nie martwi się z tego powodu, jednak uważnie obserwuje Twoje ciało, by mieć pewność, że była to jednorazowa sytuacja.
~*~
Nieświadomie wykorzystuje chwilę Twojej nieuwagi, żeby Ci się poprzyglądać. W niewytłumaczalny sposób fascynuje go mimika Twojej twarzy, gdy pozwalasz swoim myślom odpłynąć.
~*~
Trwanie w kompletnej ciszy nie przeszkadza Wam w najmniejszym stopniu. Właściwie to chętnie z niej korzystacie, by móc w spokoju nacieszyć się swoim towarzystwem.
~*~
Zdaje sobie sprawę, że nie jesteś zbyt dobra w kontaktach z innymi, dlatego na wszelkiego rodzaju spotkaniach, w których przychodzi Wam brać udział, przyjmuje na siebie obowiązek podtrzymywania rozmowy. Nierzadko wywołuje na Twojej twarzy pokaźne rumieńce, kiedy przybliża towarzystwu Twoją osobę.
~*~
Oboje posiadacie niesłychaną słabość do kotów, przez co wystawiacie cierpliwość Ciela na poważne próby, gdy ukrywacie owe czworonogi po różnych zakamarkach jego rezydencji.
~*~
W jego mniemaniu jesteś zdecydowanie bardziej interesującą osobą, niż większości ludzi się wydaje, i chociaż zbyt często nie mówi o Twoich zaletach, naprawdę podziwia w Tobie takie cechy jak indywidualizm czy niezależność, co dodatkowo nasila jego słabość do Ciebie.
~*~
Nie potrafi się obejść bez chociażby jednego dnia w Twoim towarzystwie. W przeciwnym wypadku zaczyna się zachowywać jak rozpieszczony i naburmuszony panicz.
~*~
Uwielbiasz słuchać opowieści z jego przeszłości, szczerze zaintrygowana życiem, jakie prowadził zanim Cię poznał. Jedynie unikasz poruszania tematu jego wcześniejszych ukochanych, ponieważ takich informacji byś nie zdzierżyła.
~*~
Z przyjemnością grywa dla Ciebie na skrzypcach, mimo że widok wylewanych przez Ciebie łez wzbudza w nim sprzeczne uczucia.
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
RandomBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...