~ ~ ~
Postać: Oz Vessalius
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Pandora Hearts
~ ~ ~
Zaprzyjaźnienie się przyszło Wam w sposób naturalny, przez co bardzo szybko utworzyła się między Wami silna i wyjątkowa więź.
~*~
Doskonale rozumiecie siebie nawzajem, potrafią dostrzec prawdziwe uczucia kryjące się za maską uśmiechu.
~*~
Kilka godzin w tygodniu poświęcacie książkowym sesjom, wspólnie czytając swoje ulubione serie, by móc na bieżąco dzielić się wrażeniami na temat danego fragmentu.
~*~
Zawsze szczerze i wprost mówisz mu o zastrzeżeniach, jakie czasem masz względem jego zachowania. Po takiej rozmowie przeważnie zaczyna cierpieć na ciężką depresję, która przechodzi mu błyskawicznie, gdy w ramach pocieszenia ofiarujesz mu buziaka.
~*~
W trakcie dni wolnych proponowałaś mu granie w gry planszowe, dopóki nie zaczął w nich nieustannie wygrywać. Wtedy postanowiłaś znaleźć inne zajęcie dla zabicia czasu, w którym miałabyś przeciwko niemu większe szanse.
~*~
Pilnujesz, aby wywiązywał się ze swoich zobowiązań, co wychodzi Ci skuteczniej niż Gilbertowi. Najprawdopodobniej dlatego, że Twój ukochany ma do Ciebie widoczną słabość.
~*~
Niechętnie posuwasz się do zmiany wyrobionego już w jakieś kwestii zdania, ale potrafisz się do tego przekonać, jeżeli Twój ukochany uprzednio zapewni Ci, że to właściwa decyzja.
~*~
Zdajesz sobie sprawę z przypadłości swojego ukochanego do wymyślania niezbyt dobrych pomysłów, jednak nie potrafisz w porę wybić ich mu z głowy, przez co oboje wpadacie potem w tarapaty.
~*~
Podczas jakichkolwiek wizyt lekarza w Waszym domu, Twój ukochany musi nieustannie trwać u Twojego boku, żebyś nie wpadła w histerię na widok igły i innych posiadanych przez niego przyrządów.
~*~
Chociaż starasz się tego nie okazywać, martwi Cię przeszłość Twojego partnera i jej wpływ na Waszą przyszłość. Naprawdę Ci na nim zależy i nie chciałabyś, żeby cokolwiek Was poróżniło albo rozdzieliło.
~ ~ ~
Postać: Yūichirō Hyakuya
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Owari no Seraph
~ ~ ~
Wasza relacja nie zaczęła się w najlepszy sposób, ale wybaczyłaś mu rozlanie kawy na Twój mundur, gdy uprzednio dopilnowałaś, żeby własnoręcznie go wyprał.
~*~
Bardzo szybko znalazłaś wspólny język z członkami jego drużyny, mimo że pewna zazdrosna pannica początkowo próbowała Cię zniszczyć.
~*~
Pomogłaś mu na nowo uwierzyć w dobroć innych ludzi, wyciągając ku niemu pomocą dłoń za każdym razem, gdy tego potrzebował.
~*~
Nikt skuteczniej od Ciebie nie ochładza jego narwanego i lekkomyślnego temperamentu, przez co Twoja obecność na większości misji jest niezaprzeczalnie obowiązkowa.
~*~
Wbrew pozorom, bardzo się o Ciebie martwi, nieustannie pamiętając o Twojej skłonności do ukrywania swoich prawdziwych uczuć. Z tego powodu przy każdej okazji przypomina Ci, że zawsze możesz na niego liczyć.
~*~
Próbuje nie zdradzać się z zazdrością o męską część Twojego oddziału, ale wystarczy chwilowe zbliżenie któregoś z nich, żeby wszelkie starania poszły w odstawkę, a zaczął się prawdziwy raban.
~*~
Jesteś głosem jego rozsądku, gdy emocje biorą nad nim górę i zaczyna tracić nad sobą panowanie. Chronisz przy tym jego tyły, by uchronić go przed atakami wampirów.
~*~
W miarę możliwości pomagasz mu uporać się ze wszelkiego rodzaju problemami, nie potrafiąc zapomnieć o ilości strasznych rzeczy, przez jakie w przeszłości przeszedł Twój ukochany.
~*~
Zdarza się, że Twojego ukochanego nie rozpiera energia i spędza czas wylegując się razem z Tobą na kanapie, co wykorzystujesz do snucia wspólnych planów na przyszłość.
~*~
Przykłada ogromną wagę do tego, żeby wyglądać w Twoich oczach jak najlepiej, co nierzadko prowadzi do krępujących sytuacji z Waszą dwójką w roli głównej.
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
RandomBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...