~ ~ ~
Postać: Tsubaki
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Servamp
~ ~ ~
Brzmi to tragicznie, ale w Waszym związku to on częściej pełni rolę odpowiedzialnego i poważnego partnera.
~*~
Wasi znajomi zgodnie twierdzą, że jesteście najdziwniejszą parą na świecie. Rzadko kiedy rozumieją Wasze beztroskie rozmowy o niczym i osobliwe poczucie humoru.
~*~
Jako że posiadacie częste wahania nastrojów nigdy się ze sobą nie nudzicie.
~*~
Niesłychanie go mierzi, że jesteście jednakowego wzrostu. Przeważnie nie obnosi się z niezadowoleniem wynikającym z tego faktu, a przynajmniej do momentu, dopóki ktoś o tym nie wspomni. Wtedy nadchodzą krwawe gody.
~*~
Zdarza się, że musisz zaingerować w jego plany, aby nie wplątał się w nazbyt poważne kłopoty, z których przyszłoby Ci go później wyciągać.
~*~
W Twojej obecności ogranicza przywoływanie deszczu do minimum. Woli nie ryzykować, że znowu dopadnie Cię jakieś paskudne choróbsko, przez które będziesz mu marudzić nad głową.
~*~
Czasem zostawia Cię samą, żeby stopniowo przełamać Twój strach przed samotnością. W rzeczywistości jednak nigdy nie jesteś pozostawiona bez opieki, ponieważ zawsze jedna z jego subklas Cię pilnuje.
~*~
W zależności od jego nastroju potrafi skutecznie Cię uspokoić bądź jeszcze bardziej rozjuszyć.
~*~
Zdajesz sobie sprawę, że nigdy nie wypowie się względem Ciebie i Twoich prac obiektywnie, mimo to zależy Ci na jego opinii, więc bez wyjątku pokazujesz mu wszystkie swoje rysunki i opowiadania.
~*~
Chociaż jego codzienne zachowanie o tym nie wskazuje, nieustannie się o Ciebie martwi i byłby gotów zrobić wszystko, żeby Cię chronić.
~ ~ ~
Postać: Lilac
Relacja: Przyjaciele
Pochodzenie: Servamp
~ ~ ~
Jest wdzięczny losowi za możliwość przyjaźnienia się z Tobą. Stałaś się dla niego bardzo ważna i za nic w świecie nie chciałby Cię stracić.
~*~
Wykorzystujesz każdą możliwą okazję do wyściskania go i zalania falą niesłabnącej, przyjacielskiej miłości, co nierzadko odbiera mu tchu, ale nie ma innego wyjścia, jak odwzajemnić Twój gest.
~*~
Uwielbiasz spędzać z nim czas, zarażając go swoim charakterem oraz poczuciem humoru. Po pewnym czasie zauważyłaś, że przez Twoje towarzystwo znacząco się zmienił. Całe szczęście w pozytywny sposób.
~*~
Rozczula Cię jego osoba, a zwłaszcza dziecięca powaga i niewinność, przez co nie potrafisz się powstrzymać przed droczeniem się z nim.
~*~
Nie specjalizuje się w fachowym pocieszaniu samotnych niewiast, ale wspiera Cię jak tylko potrafi.
~*~
Pod kilkoma względami przypominasz mu Tsubakiego, zwłaszcza jeżeli chodzi o niespodziewane zmienianie swojego nastroju, co jednocześnie go martwi i cieszy.
~*~
Śmieszy Cię jego nieporadność społeczna, wprawiająca go w urocze skonfundowanie. Nie masz jednak serca, żeby biernie przyglądać się jego nieudolnym zmaganiom, dlatego pomagasz mu zaznajamiać się z niezrozumiałymi sytuacjami i czynnikami.
~*~
Jako jedyny potrafi się do Ciebie zbliżyć, gdy męczy Cię choroba. Wystawia to jego cierpliwość na ciężką próbę, której musi podołać, jeżeli chce Ci pomóc.
~*~
Sporo czasu poświęcasz na nauczeniu go właściwego rysowania. Po kilku potknięciach i niepewnościach okazało się, że jest całkiem pojętnym uczniem, co miło Cię zaskoczyło.
~*~
Chociaż znajomość z Tobą bywa kłopotliwa, nie zamieniłby jej na żadną inną.
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
OverigBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...