~ ~ ~
Postać: Igarashi Yuusuke
Relacja: Rodzeństwo (młodsza siostra)
Pochodzenie: Watashi ga Motete Dousunda
~ ~ ~
Zachowuje się względem Ciebie z delikatnością, ale nie tylko dlatego, że jesteś jego młodszą siostrą. Zdaje sobie sprawę z Twojej nieśmiałej natury, przez co nie chce, żebyś znajdowała się w kłopotliwych sytuacjach.
~*~
Możesz się lenić do woli, ale musisz być wtedy świadoma, że jeżeli zaniedbasz w ten sposób swoje obowiązki, to czeka Cię długa reprymenda od starszego braciszka.
~*~
Chwali Cię za odpowiednie podejście do życia, choć niekiedy zbyt realistyczne bądź pesymistyczne wizje, próbuje Ci rozjaśnić swoim poczuciem humoru.
~*~
Poucza Cię w kwestii spożywanych przez Ciebie słodyczy, ale zawsze mu powtarzasz, że nie powinien mieszać się w czyjąś miłość, wiedząc, że w jego przypadku słowa te mają podwójne znaczenie.
~*~
Konkurujecie ze sobą częściej niż zwykłe rodzeństwo, zwłaszcza w dziedzinach związanych z aktywnością fizyczną.
~*~
Potrafi być wobec Ciebie bardzo zaborczy. Wystarczy, że jakiś chłopak zaczyna się do Ciebie przystawiać, by uruchomił mu się instynkt starszego brata.
~*~
Zawsze możesz liczyć na jego pomoc, nawet gdy początkowo wykazuje względną niechęć wystarczy, że wspomnisz o Kae, by Twój najdroższy braciszek nieba Ci uchylił.
~*~
Nigdy nie porównywał Cię do innych dziewczyn, jeżeli dotyczyło to spraw związanych z modą. Według niego powinnaś chodzić w ubraniach, które Ci się zwyczajnie podobają.
~*~
Jest już przyzwyczajony, że jeżeli słyszy w środku nocy Twój krzyk, to najpewniej zobaczyłaś pająka i jego zadaniem jest się go pozbyć.
~*~
Akceptuje Twój gust muzyczny, o ile słuchasz swoich ulubionych utworów na słuchawkach. W przeciwnym wypadku rozpoczyna się pomiędzy Wami bitwa, kto głośniej puści daną piosenkę.
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
SonstigesBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...