~ ~ ~
Postać: Katsuki Bakugō
Relacja: Rodzeństwo (młodsza siostra)
Pochodzenie: Boku no Hero Academia
~ ~ ~
Nieustannie się kłócicie, zdecydowanie częściej niż przeciętne rodzeństwo.
~*~
Często Cię ignoruje i lekceważy przez Twoje lenistwo. Uważa, że dostałaś wszystkie te gorsze geny.
~*~
Przez marzycielską naturę kojarzysz mu się z Izuku, co sprawia, że dodatkowo Cię nie znosi.
~*~
Kpi z Ciebie na każdym kroku, zwłaszcza z powodu Twojej naiwności.
~*~
Nic nie irytuje go bardziej od Twoich napadów śmiechu. W takich sytuacjach potrafi zagrozić, że wysadzi Cię w powietrze.
~*~
Większość osób nie zdaje sobie sprawy z Waszego pokrewieństwa, ponieważ nie przyznajecie się do siebie.
~*~
Uważa Cię za słabą i przewraca zawsze oczami, kiedy widzi, że znowu komuś nie potrafiłaś odmówić. Nierzadko wtedy się wtrąca i odgania osobę, która zawracała Ci głowę.
~*~
Przestrzeń osobista to termin nieistniejący w Waszej relacji. Zwłaszcza gdy spędzacie czas w domu, gdzie do woli sobie nawzajem dokuczacie.
~ ~ ~
Postać: Shōto Todoroki
Relacja: Romantyczna
Pochodzenie: Boku no Hero Academia
~ ~ ~
Nie zachowuje się przy Tobie tak chłodno, jak przy innych. Mogłoby się wydawać, że stało się tak samoistnie, ale w rzeczywistości wiele pracy włożyliście w swoją relację, stąd takie efekty.
~*~
Chociaż wystawiałaś jego cierpliwość na mnóstwo ciężkich prób, jeszcze ani razu się na Ciebie nie zdenerwował.
~*~
Wbrew temu, co na co dzień reprezentujesz swoim zachowaniem, jest przekonany, że pomimo lenistwa potrafisz dokonać wielkich rzeczy.
~*~
Twoje napady śmiechu mimowolnie wywołują uśmiech na jego twarzy.
~*~
Bezgranicznie mu ufasz, opowiadając mu nawet o rzeczach, których za nic w świecie nie powiedziałabyś komukolwiek innemu.
~*~
Z niewyobrażalnym oddaniem zachęcasz go, by słuchał razem z Tobą muzyki. W końcu jest to nie tylko przyjemne, ale także urocze siedzieć na tyle blisko niego, żeby kabel od słuchawek sięgał do Was obojga.
~*~
Nie okazuje tego jakoś specjalnie, ale bardzo mu na Tobie zależy. Poszedłby za Tobą nawet w ogień!
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
RandomBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...