Self-ship ~ 39

1K 73 17
                                    


~ ~ ~

Postać: Akashi Seijūrō

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Kuroko no Basket

~ ~ ~



Okres gimnazjalny spędziłaś na nieustannym zastanawianiu się, jak wyglądałby Wasz związek, nawet w najśmielszych snach nie spodziewając się, że w liceum Twoje marzenie naprawdę się ziści.

~*~

Chodzenie z głową w chmurach ograniczyłaś do minimum, gdy raz przez przypadek udzieliłaś mu przeczącej odpowiedzi na pytanie, czy słuchałaś tego, co do Ciebie mówił.

~*~

Na początku Waszego związku bardzo irytował go brak zaufania, dlatego zaczął od Ciebie oczekiwać bezwarunkowej lojalności.

~*~

Czasem zdarza się, gdy ma wyjątkowo dobry humor, że zgadza się przeczytać Ci jakąś książkę na głos.

~*~

Nie przeszkadza mu sceptycyzm, jakim darzysz wszelkie nowoczesne wynalazki. Właściwie podziela Twój punkt widzenia, że lepsze są tradycyjne i sprawdzone rzeczy.

~*~

Momentami drażni go nieśmiałość jaką wykazujesz w jego towarzystwie, z czym nieszczególnie próbuje się kryć. Postanowił nawet zapisać Cię na specjalne zajęcia z ćwiczeniem pewności siebie, żebyś nie przynosiła mu swoim zachowaniem wstydu.

~*~

Filmy grozy nie robią na nim najmniejszego wrażenia, ale ogląda je razem z Tobą, by później przypominać Ci najstraszniejsze fragmenty, przy których prawie zeszłaś na zawał.

~*~

Próbuje nie okazywać satysfakcji, jaką przynosi mu świadomość, że jesteś od niego niższa, ale nieszczególnie mu to wychodzi.

~*~

Wykorzystujecie każdy dłuższy weekend, by udać się w jakieś ciekawe miejsce. Oboje lubicie podróżować, więc gdyby nie nawał obowiązków częściej wybieralibyście się w podróż.

~*~

Jedyne momenty, kiedy możesz rozkoszować się ciszą i spokojem, zdarzają się tylko podczas okresu.

~*~

Zmęczony jest przekonywaniem Cię, że nie musisz się niczego bać w trakcie burzy, niemniej zawsze jest blisko Ciebie, żeby zmniejszyć Twój strach do minimum.

~*~

W jego mniemaniu zwiedzanie opuszczonych ruin jest nudnym zajęciem, ale towarzyszy Ci w takich eskapadach na wypadek, gdyby przyszło Ci do głowy zrobić coś głupiego.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz