Self-ship ~ 56

1K 62 12
                                    


~ ~ ~

Postać: Izuku Midoriya

Relacja: Trener

Pochodzenie: Boku no Hero Academia

~ ~ ~



Początkowo był zawiedziony, kiedy dowiedział się, że zostałaś jego trenerką, ale stosunkowo szybko przekonał się o swoim błędzie. Zwyczajnie Cię nie docenił, co przypłacił wieloma godzinami ciężkich treningów.

~*~

Rozkoszowanie się słodkim nieróbstwem, podczas gdy Twój podopieczny musi wylewać z siebie siódme poty to jedna z Twoich ulubionych form spędzania czasu.

~*~

Wbrew pozorom, od zawsze wierzyłaś w potęgę jego możliwości, jak i siłę ducha.

~*~

Przez swoje wcześniejsze doświadczenia miałaś pewne opory przed udzielaniem mu jakichkolwiek rad.  

~*~

Trenowanie go zapewniło Ci mnóstwo niezapomnianych momentów, mimo że kompletnie się tego nie spodziewałaś, gdy przygarniałaś go pod swoje skrzydła.

~*~

Często zagłuszałaś jego jęki zmęczenia muzyką, aby móc w spokoju pisać.

~*~

Nigdy nie robiłaś z nim żadnych ćwiczeń związanych z wysokością, zbywając jego prośby i pytania byle wymówkami. Zdawałaś sobie jednak sprawę, że Twój podopieczny z pewnością domyślił się, że problem tkwił w Twoim lęku przed wysokością.

~*~

Zgodziłaś się na kilka ćwiczeń w terenie, mimo że Twój brak orientacji stwarzał pewne problemy.

~*~

Pewnego razu chciałaś w nagrodę upichcić mu coś dobrego, ale zrezygnowałaś z tego pomysłu, gdy prawie odcięłaś sobie rękę przy pieczeniu ciasteczek.

~*~

Chociaż spędzałaś z nim ogromne ilości czasu, ani razu nie poczułaś, by Twoja przestrzeń osobista została w jakikolwiek sposób naruszona.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



~ ~ ~

Postać: Shōto Todoroki

Relacja: Rodzina (przybrana matka)

Pochodzenie: Boku no Hero Academia

~ ~ ~



Wasza relacja zazwyczaj ogranicza się do zwyczajnych uprzejmości, jako że Twój przybrany syn nie odzywa się do Ciebie bez potrzeby.

~*~

Nie komentuje Twojego zachowania w żaden sposób, ale uważnie Cię obserwuje, próbując rozgryźć Twoją osobę.

~*~

Próbujesz wszelkich metod, by jakoś ocieplić Waszą relację, jednak bez większych efektów.

~*~

Wasze dyskusje wyglądają stosunkowo zabawnie, gdy nieporadnie starasz się podtrzymać rozmowę, zaczynając opowiadać mu o ogromnym komarze, jaki Cię z samego rana ukąsił.

~*~

Nie przeszkadzają mu momenty, kiedy zamykasz się w swoim pokoju bez słowa. Zastanawia się nad Twoimi motywami, ale nie ingeruje w Twoje decyzje.

~*~

Zakupy to Twoja największa zmora, dlatego w ich trakcie zawsze polegasz na nim i jego starszej siostrze.

~*~

W akcie dobrej woli i pojednania próbowałaś przygotować rodzinny obiad, ale skończyło się na nieudanej kuchennej rewolucji. Przynajmniej wspólne przyszło Wam owe pomieszczenie sprzątać.

~*~

Czasem onieśmiela Cię jego osoba, przez co plączesz się we własnych słowach częściej niż zazwyczaj.

~*~

Pewnego razu wrócił wcześniej do domu, zostając przez to świadkiem Twoich dzikich tańców i śpiewów. Myślałaś wtedy tylko o tym, by zapaść się pod ziemię.

~*~

Wbrew pozorom, chciałby Cię lepiej poznać, ale Twoje dziwne akcje mu tego nie ułatwiają.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz