Self-ship ~ 7

2.4K 126 27
                                    


~ ~ ~

Postać: Yūri Plisetsky

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Yuri!!! on Ice

~ ~ ~



Bardzo poważnie przykłada się do swoich treningów, przez co niszczy sobie zdrowie i odkłada spotkania z Tobą na dalszy plan. W takich sytuacjach wymieniasz mu szereg schorzeń, na jakie się naraża nie pozwalając ciału odpocząć, a gdy to nie działa posuwasz się do aluzji z zakończeniem Waszego związku. Wiesz, że to cios poniżej pasa, ale robisz to dla jego dobra.

~*~

Kiedy wspominasz o strachu przed śmiercią, pociesza Cię informacją, że koty mają dziewięć żyć. 

~*~ 

Zdaje sobie sprawę z ukrywanej przez Ciebie nieśmiałości, dlatego nieliczne momenty, gdy pozwalasz swojemu wrażliwemu obliczu wyjść na światło dzienne sprawiają, że on także zachowuje się łagodniej i delikatniej.

~*~

Osobiście nie przepadasz za jazdą na łyżwach, ale mimo to zjawiasz się na jego treningach, by go wspierać i irytować.

~*~

Niezmiernie podobają mu się Twoje rysunki, niezależnie od tego, co przedstawiają. Niemniej to obrazy z kotami są jego ulubionymi.

~*~

Jesteś jedyną osobą, którą darzy bezgranicznym zaufaniem. Jednak nie przeszkadza mu to w niewinnym wykorzystywaniu Twojego oddania.

~*~

Twoje skąpstwo nie idzie w parze z jego miłością do kotów — on widzi wspaniałą bluzę z tygrysem, a Ty zmarnowane pieniądze na ubranie, które może kupić gdzieś indziej po znacznie tańszej cenie. Kompromisowo zgadzasz się na zakup, o ile to jego portfel pokryje wszelkie koszty Waszej wycieczki.

~*~

Nie przyznałby tego na głos, ale gryzie go fakt, że jesteś od niego wyższa.

~*~

Z jakiegoś powodu Twoje włosy przypominają mu grzywę lwa, przez co głaszcze Cię po głowie, ilekroć zdoła przezwyciężyć swoją dumę.

~*~

Oboje nie znosicie pająków, jednak to na nim ciąży obowiązek pozbycia się ich z Waszego otoczenia.

~*~

Zdaje sobie sprawę z Twojego strachu przed samotnością i zostaniem zapomnianą, dlatego nieustannie zasypuje Cię toną wiadomości na Facebooku, aby dać Ci do zrozumienia, że zawsze o Tobie myśli.



Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



~ ~ ~

Postać: Ciel Phantomhive

Relacja: Partnerzy Zbrodni

Pochodzenie: Kuroshitsuji

~ ~ ~



Jesteś dla niego niczym drugi demoniczny lokaj, tyle że bez demonicznych mocy.

~*~

Wymaga od Ciebie bezwarunkowego posłuszeństwa, manifestując swoją władze z surowością. Najwyraźniej posługujecie się odmiennymi definicjami słowa ,,partnerzy''.

~*~

W wolnych chwilach rzucacie sobie nawzajem różnego rodzaju wyzwania, aby pilnować poziomu swoich predyspozycji i umiejętności. W końcu nie możecie tracić czujności!

~*~

Oboje dzielicie przywilej i obowiązek posiadania wysokich stanowisk.

~*~

Częściej zdradza swoje plany Tobie niż Sebastianowi, co świadczy o ogromnym zaufaniu, jakim Cię darzy. Albo o tym, że Ciebie może się pozbyć, gdyby zaszła taka konieczność.

~*~

Chociaż wiesz o jego napiętnowaniu, owego znaku nigdy nie widziałaś na oczy.

~*~

Irytują go momenty, kiedy postanawiasz pomóc Sebastianowi w sprzątaniu rezydencji. Co prawda nie zabrania Ci tego robić, jednak wyraźnie sygnalizuje, że lepiej byś się przysłużyła spędzając czas z nim.

~*~

Jednym z głównych czynników powstania Waszej współpracy była podobna wizja przyszłości.

~*~

Posiada niezachwianą determinację w dotarciu do wyznaczonych przez siebie celów, niezależnie od  ceny ich realizacji. Wierzy w słuszność swych przekonań, co próbuje Ci wmówić przy każdej możliwej okazji.

~*~

Nierzadko odnosi się do szachów, aby podkreślić Wasze role: on jest królem, Ty hetmanem, a Sebastian królewskim gońcem.

~*~

Wbrew pozorom, drażni go Twoja przewaga wzrostu.

~*~

Połączenie Twojego oczytania i jego pewność siebie czynią z Was zespół idealny, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz