Self-ship ~ 77

793 36 7
                                    


~ ~ ~

Postać: Ryū

Relacja: Rodzeństwo

Pochodzenie: Akagami No Shirayuki-hime

~ ~ ~



Zafascynowanie trującymi roślinami sprawiło, że wiele osób obawia się jego wiedzy i intencji z tego wynikających. Chociaż sama nie znasz przyczyny jego zainteresowania tym tematem, nigdy nie odczuwałaś strachu przed nim, co wprawia Twoich znajomych w podziw, ponieważ w pobliżu nie ma drugiej tak nieufnej osoby jak Ty.

~*~

Wszyscy Wam mówią, że macie takie same oczy. Ku ironii, to jedyna rzecz jaka wskazuje Wasze pokrewieństwo, jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny.

~*~

Gubienie się i błądzenie po nowych miejscach nie jest dla Was czymś obcym, lecz nie popadacie w takich sytuacjach w panikę. Gorzej, gdyby zdarzyło się Wam przypadkowo rozdzielić.

~*~

Przez swoje nieufne i chłodne obycie nie macie zbyt wielu przyjaciół. Właściwie to nie ma nikogo, kto byłby dla Was ważniejszy od siebie nawzajem.

~*~

Opiekuje się Tobą jak starszy brat, mimo że jest młodszy od Ciebie.

~*~

Przez swoją pracę, jak i miejsce zamieszkania, ma ograniczony kontakt z Tobą, jednak nie stoi to Wam na przeszkodzie, by często się widywać.

~*~

Chociaż jego zachowanie nie pokrywa się z wiekiem, przez większość czasu traktujesz go jak dziecko, dając w ten sposób szansę na otwarcie się i bycie takim, jakim nie może być przy innych.

~*~

Gdy w ręce wpadnie mu jakaś interesująca książka, która mogłaby Ci się spodobać, przy najbliżej okazji Ci ją prezentuje.

~*~

Nie znosi, kiedy kłamiesz i nawet nie ukrywa zawodu, gdy Cię na takowym złapie.

~*~

Chociaż jest typem spokojnej i opanowanej osoby, łatwo się denerwuje, gdy coś pójdzie wbrew jego oczekiwaniom. W takich momentach docenia Twoją bliskość i cierpliwą naturę, niemalże od razu się uspokajając.

~*~

Po kilku namowach przekonał Cię do zademonstrowania swoich umiejętności gry na skrzypcach. Zagrałaś dla niego pewien krótki utwór, gdyż zawstydzenie nie pozwoliło Ci na nic bardziej długiego czy skomplikowanego.

~*~

Zachęca Cię do częstszego wychodzenia z domu, chociażby ze względu na niego, ponieważ zaczyna mu doskwierać samotność, gdy zbyt długo się nie widujecie.

Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz