Self-ship ~ 27

1.2K 53 8
                                    


~ ~ ~

Postać: Shin

Relacja: Romantyczna

Pochodzenie: Amnesia

~ ~ ~



Początkowo Twoja pesymistyczna natura go dołowała, ale z czasem zaczął dostrzegać w niej pewne zalety. Przynajmniej zawsze informujesz go o możliwie najgorszych scenariuszach, jakie mogły mu się przytrafić.

~*~

Zdajesz sobie sprawę z jego nieśmiałej strony, mimo że ukrywa ją przed Tobą najlepiej jak potrafi.Niemniej, nie przeszkadza mu to w okazywaniu Ci należytej ilości czułości.

~*~

Nazywa Twoje ciągłe uściski kłopotliwymi, ale w rzeczywistości odpowiada mu bliskość, jaką inicjujesz przy każdej możliwej okazji.

~*~

Czasem nakładasz słuchawki na uszy i kompletnie go ignorujesz, żeby nie musieć słuchać wywodów na temat swojej bezmyślności.

~*~

Jest świadomy Twojego strachu przed samotnością i szczerze żałuje, że nie jest w stanie dotrzymywać Ci nieustannie towarzystwa. Aby częściowo temu zaradzić, poprosił Toma o zaglądanie do Ciebie w chwilach swojej nieobecności.

~*~

Pilnuje ważnych dla Ciebie wydarzeń, by mieć pewność, że w swoim roztrzepaniu o nich nie zapomnisz. Niejednokrotnie uratował Ci w ten sposób skórę.

~*~

W jego mniemaniu jest niegodny, żeby umawiać się z kimś takim jak Ty. Stara się tego nie okazywać, jednak ten fakt nie umyka Twojej uwadze i próbujesz go przekonać, że nikt nie uszczęśliwia Cię bardziej od niego.

~*~

Pomogłaś mu odkryć prawdziwe znaczenie słowa ,,radość'', którego niedobór posiadał w swoim dotychczasowym życiu. Wszystko zmieniło się w chwili, gdy zgodziłaś się z nim spotykać.

~*~

Chociaż w pełni rozszyfrowałaś jego charakter, wciąż potrafi Cię zaskoczyć niejedną rzeczą.

~*~

Próbuje robić wszystko, by trzymać Cię z dala od kłopotów, czego pod żadnym względem mu nie ułatwiasz. Ostatecznie kończy się na tym, że wciągasz Was oboje w jakieś tarapaty, z których musicie się potem jakoś wykaraskać.


Codziennie anime || self-shipyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz