~ ~ ~
Postać: Nagisa Shiota
Relacja: Rodzeństwo
Pochodzenie: Ansatsu Kyoushitsu
~ ~ ~
Posiadacie bardzo zażyłą więź, nawet jak na rodzeństwo, co często rzuca się innym w oczy. Zwłaszcza gdy nie potrafisz się na niego o nic zezłościć, pomimo szczerych chęci.
~*~
Oboje cechujecie się niezwykłą skrupulatnością i uprzejmością, zyskując w ten sposób uznanie wielu otaczających Was osób.
~*~
Szczegółowe notowanie wszelkich interesujących rzeczy, jakie zaobserwował w swoim otoczeniu, podpatrzył od Ciebie.
~*~
Nie potrafisz niczego przed nim zataić ani ukryć, ponieważ zbyt dobrze Cię zna i od razu zauważa, gdy coś jest na rzeczy.
~*~
Kiedy nie docenia własnych możliwości albo określa się mianem ,,niewidzialnego'', zawsze przypominasz mu, jaki jest wspaniały i ile dla Ciebie znaczy.
~*~
Podczas pierwszego spotkania z jego nauczycielem, Koro-sensei określił relacje między Wami jako nadzwyczajną, ale odmówił udzielenia jakichkolwiek dokładniejszych wyjaśnień.
~*~
Chociaż posiadaliście inne upodobania i odmienne zdania na wiele poszczególnych tematów, dochodzenie do wspólnych kompromisów nigdy nie sprawiało Wam szczególnej trudności.
~*~
Kiedy wkręcisz się w realizacje jakiegoś pomysłu, nie próbuje Cię od niego odwieść, nawet gdy uważa to za głupotę. Zamiast tego wspiera Cię i robi wszystko, aby pomóc Ci osiągnąć wyznaczony cel.
~*~
Nie istnieje w Twoim życiu druga taka osoba jak on, której ufałabyś bezgranicznie i dzieliła się wszystkimi swoimi sekretami.
~*~
Podziwia Cię za szeroki wachlarz zainteresowań oraz ogromną kreatywność, odrobinę zazdroszcząc Ci wysokich ambicji i pewności siebie.
~*~
Czujesz się w jego towarzystwie tak komfortowo, że żadne przeszkody nie są w stanie Cię zdołować.
~*~
Wykazuje głęboką troskę o Ciebie, czasem nawet nie zdając sobie z tego sprawy.
CZYTASZ
Codziennie anime || self-shipy
RandomBóstwo miłości zstąpiło na ziemskie padole i ofiarowuje możliwość wejrzenia w przyszłość związku, jaki Czytelnik mógłby prowadzić ze swoim/swoją wybrankiem/wybranką serca. Zmęczone podróżą nie ma siły przeniknąć do umysłu Czytelnika, więc ten musi o...